ah ik zie het al, de uitbreiding kan alleen in een groot bureau, niet in een kleine
dankjewel
ah ik zie het al, de uitbreiding kan alleen in een groot bureau, niet in een kleine
dankjewel
Ik heb alleen een antwoord voor je op de eerste vraag: Je kan beiden inderdaad inzetten. De rest weet ik helaas niet.
top, dat helpt al veel!
Ik ben aan het kijken om de natuurbranduitbreidingen toe te passen en heb enkele vragen
Worden de VW-NB en de NBH allebei aangerekend als 'Natuurbrandbestrijding Uitrusting' ?
Weet er iemand wat de Belgische tegenganger van de 'DA-LA-NB' zou zijn?
Genereert de Militaire Hangaar ook inzetten zelf?
Worden de Natuurbrandbestrijding-inzetten alleen gegenereerd door de post die effectief de uitbreiding hebben of werkt het zoals bij de Schuimblussing dat alle posten zo een inzet kunnen genereren vanaf dat er een uitbreiding beschikbaar is?
Sorry voor de technische vragen ![]()
Ben ik de enige bij wie de server niet werkt
Is er nog een PIT actief in AZ Maria Middelares in Gent?
Ik heb juist zitten denken he, bij ons in het team werken we voornamelijk met ziekenhuizen van het team zelf. er zijn wel ziekenhuizen die eerder door spelers gebouwd zijn geweest voor dat we de beslissing hadden gemaakt om de ziekenhuizen naar teamverband te zetten. Nu merk ik wel dat de inzetten voor MICU (Ik heb trouwens geen zorgambulances) alleen voor komen bij mijn eigen ziekenhuizen. zou er een manier zijn om toch MICU inzetten te kunnen laten genereren vanuit teamziekenhuizen? of denk ik een beetje te fel out of the box