Samenvoegen team en persoonlijke cellen/bedden

  • Ik dacht dat ik het al eens gelezen had, maar kan het zo niet vinden.


    Nu is het zo dat wanneer je een spraakaanvraag gaat beantwoorden, de eigen en team cellen apart staan vermeld.
    Is het misschien mogelijk om deze dingen tussen elkaar te zetten, want ik heb nu geregeld dat ik mijn voertuigen naar een plaats stuur terwijl er ook een team locatie dichter bij is.


    Hoor graag jullie mening

  • Dat zou inderdaad wel een goed idee zijn. Ik heb ook vaak dat ik voor mijn eigen dichtstbijzijnde ziekenhuis 20km moet rijden terwijl er 1km van de spraakaanvraag een Teamziekenhuis zit

    hallo, ik speel het niet meer. het adminteam van promeldkamer nederland/belgie heeft alles stuk gemaakt. een tijd lang admin geweest en het was een gepest tegen mij.

  • Ik dacht dat ik het al eens gelezen had, maar kan het zo niet vinden.


    Nu is het zo dat wanneer je een spraakaanvraag gaat beantwoorden, de eigen en team cellen apart staan vermeld.
    Is het misschien mogelijk om deze dingen tussen elkaar te zetten, want ik heb nu geregeld dat ik mijn voertuigen naar een plaats stuur terwijl er ook een team locatie dichter bij is.


    Hoor graag jullie mening

    dan zou je dat goed moeten omlijsten, want anders klik je per ongeluk een cel van je collega aan en kun je betalen terwijl je dat niet zou willen.

  • dan zou je dat goed moeten omlijsten, want anders klik je per ongeluk een cel van je collega aan en kun je betalen terwijl je dat niet zou willen

    Dat is inderdaad nog een goede toevoeging. Hier had ik nog niet aan gedacht omdat we bij ons in het team geen kosten hebben voor de teamopname. Dit komt omdat ik de enige ben die eigen ziekenhuizen heeft en de rest is van het team(vanuit de teamkas).

  • Persoonlijk vind ik het wel fijn dat het nu gescheiden staat. Maar...


    Wij hebben als team veel ziekenhuizen en cellencomplexen, waarvan ik nu het idee heb dat die maar weinig gebruikt worden, misschien als het door elkaar staat, dan ze dan wat meer gebruikt gaan worden!!


    Dus zou ik nu zeggen: Doen!!!

  • Dit vind ik ook een fijne update als die zou komen

    Persoonlijk vind ik het wel fijn dat het nu gescheiden staat. Maar...


    Wij hebben als team veel ziekenhuizen en cellencomplexen, waarvan ik nu het idee heb dat die maar weinig gebruikt worden, misschien als het door elkaar staat, dan ze dan wat meer gebruikt gaan worden!!


    Dus zou ik nu zeggen: Doen!!!

    En hier even over, misschien kunnen ze in de meldkamer dan een optie geven voor het gescheiden houden of samenvoegen, zodat je daarin ook nog een soort van keuze hebt

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • Ik dacht dat ik het al eens gelezen had, maar kan het zo niet vinden.


    Nu is het zo dat wanneer je een spraakaanvraag gaat beantwoorden, de eigen en team cellen apart staan vermeld.
    Is het misschien mogelijk om deze dingen tussen elkaar te zetten, want ik heb nu geregeld dat ik mijn voertuigen naar een plaats stuur terwijl er ook een team locatie dichter bij is.


    Hoor graag jullie mening

    Ik persoonlijk vind de opzet zoals die nu is wel fijn eigenlijk. Eerst je eigen ziekenhuizen en politiebureaus.


    Stel dat de afstanden te groot zijn scrol ik naar beneden om vervolgens naar een ander gebouw van een teamlid te sturen.


    Dat doe ik omdat bij je eigen ziekenhuizen en politiecellen het het meeste oplevert omdat je dan geen afdracht aan de desbetreffende teamlid hoeft te betalen.


    —————————————————


    Maar misschien kan er een optie komen dat je ze op de huidige manier wil of dat de teamgebouwen ertussen komen te staan.