• Beste Meldkamer,


    ik speel nu een geruime tijd de meldkamer en vind het een zalig spel,
    nu ben ik begongen met BW om dat het zo werk aangeraden maar ik krijg meer en meer neiging in ambulance uit te bouwen maar ik krijg van alle kanten het advies bij BW te blijven omwillen dat het spel daar hun focus aspect opleg wat ik ergens wel jammer vind,
    ik hoop eigelijk dat er eens kan gekeken worden of er niet iets zou kunnen zijn zo dat spelers hun eigen focus kunnen kiezen , voor de mensen die alles willen kan het blijven maar ik ken mensen die graag ambulance/ziekenhuizen focussen , andere politie , zou hier iets voor mogelijk kunnen zijn zo dat spelers toch ook hun eigen keuze aspect mooi kunnen uitbouwen


    ik bevoorbeeld zou all mijn BW willen wegdoen en puur focusen op medische ( maar wegens finicelen mogelijkheden laat de meldkamer dit niet toe of ik moet dagen sparen voor 10.000 )


    Mvg Bellyke

  • Dan heeft het spel best wel een grote verandering nodig qua inkomsten en andere opties. Verder moet je je voorstellen dat je de meldkamer bent en je het geheel moet aansturen, en niet maar 1 van de 3 hulpdiensten (Brw, ambu, politie).


    Los voor een hulpdienst kiezen is dus lastig wil je dat een op zichzelf staande plek kunnen geven. Het spel zal dan ook erg kaal en leeg aanvoelen als er zoveel vanaf gehaald is. Daarom denk ik niet dat je de hulpdiensten los van elkaar kan halen in Meldkamerspel.


    Er zijn meer spelers zijn die liever alleen maar politie of de medische kant willen spelen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om 5 brandweerposten te bouwen en daarna naar voorkeur voor ambulance en/of politie verder te gaan. Dan heb je aanzienlijk minder brandweermeldingen. Wel krijg je daardoor ook minder interessante ambulance/politie meldingen want met slachtoffers van grote ongelukken bijv. heb je ook altijd weer de brandweer nodig. Maar die vrijheid heb je wel! :)

  • dankje voor je idee en nee ik snap je volledige dat meldkamer de 3 factoren moet behouden , zo had ik het niet gezien maar dat je wel ergens je kan op focusen nu doet hij het automatisch op BW maar dat je de keuze hebt om toch MEER ambu melding te krijgen dan bw zou wel tof zijn

  • Focus op Brandweer is er altijd al geweest en is ook in Duitsland zo.
    Het is nu eenmaal zo dat de inkomsten van ambulance en politiemeldingen lager ligt.
    In Nederland is dit zo, maar in Duitsland ook, waardoor wij hier weinig tot niks aan kunnen veranderen.


    Grotere updates komen uiteindelijk ook voor de Geneeskundige tak (GGB, NHT bijvoorbeeld), maar nu nog niet.