Posities door Bellyke

    Beste meldkamer


    ik heb momenteel 2 Siv staan een een paar TS wat ik opzich al heel wat vind :p


    nu zit ik toch met 1 vraagje / probleemje


    waarom is de SIV even snel als de TS , lijkt me toch een beetje onlogish gezien het voertuig ( denk ik , ander is uitgerust en toch lichter is ) of zie ik het volledig mis ?


    Mvg Bellyke

    Best @wesleyvc


    ik dankje al voor de moeite ik heb VIMA ook gevonden gehad met de roepnaam ( opzich heel gemakkelijk als je logisch denkt en ja voor brussels zou het handig zijn ) nummers heb ik ook om dat het dag en nacht ploegen zijn en dat moeilijk na te maken is op meldkamer doe ik


    1** ( Moto's )
    2** ( Auto )
    3** ( Bus )


    dan kan ik ze toch nog een beetje uitelkaar houden op meldingen ,


    dus nu zoek ik eigelijk nog de specifieke wagenpark inhoud + roepnamen van eigelijk alles rond brussel


    ik focus me momenteel voornamelijk op ( Londerzeel , Vilvoorde , Jette )


    maar als je een volledige plan heb ten van alle diensten zou gewoon mega machtig zijn :) dank je alvast voor alle moeite

    Heb momenteel de posten


    Brandweer


    VUB Brussel ( Jette )


    Dikke-Beuklaan, 1020 Brussel


    Vilvoorde
    Rondeweg 32, 1800 Vilvoorde


    Luchthavenlaan 4, 1800 Vilvoorde


    Deze 2 kazerne's ( google maps zegt dat daar 2 kazerne"s zijn toch haha )


    Londerzeel


    Brandweerplein 1, 1840 Londerzeel


    Opwijk


    Heiveld 13a, 1745 Opwijk


    Politie


    Vilvoorde


    Zennelaan 76, 1800 Vilvoorde


    Ambu staan plaatsen


    Vilvoorde


    Jette


    Meise ( Rode Kruis )



    de ambu plaatsen zullen wrs vervangen worden door brandweer plaatsen vermoed ik want ik weet niet of daar private ambu's rijden of wel

    dankje voor je idee en nee ik snap je volledige dat meldkamer de 3 factoren moet behouden , zo had ik het niet gezien maar dat je wel ergens je kan op focusen nu doet hij het automatisch op BW maar dat je de keuze hebt om toch MEER ambu melding te krijgen dan bw zou wel tof zijn

    Beste Meldkamer,


    ik speel nu een geruime tijd de meldkamer en vind het een zalig spel,
    nu ben ik begongen met BW om dat het zo werk aangeraden maar ik krijg meer en meer neiging in ambulance uit te bouwen maar ik krijg van alle kanten het advies bij BW te blijven omwillen dat het spel daar hun focus aspect opleg wat ik ergens wel jammer vind,
    ik hoop eigelijk dat er eens kan gekeken worden of er niet iets zou kunnen zijn zo dat spelers hun eigen focus kunnen kiezen , voor de mensen die alles willen kan het blijven maar ik ken mensen die graag ambulance/ziekenhuizen focussen , andere politie , zou hier iets voor mogelijk kunnen zijn zo dat spelers toch ook hun eigen keuze aspect mooi kunnen uitbouwen


    ik bevoorbeeld zou all mijn BW willen wegdoen en puur focusen op medische ( maar wegens finicelen mogelijkheden laat de meldkamer dit niet toe of ik moet dagen sparen voor 10.000 )


    Mvg Bellyke