Account beheren andere Speler tijdens Vakantie

  • in de spelregels staat dat een speler niet meerdere accounts mag hebben (daar ben ik het mee eens), maar gaat een teamlid van me op vakantie en heeft hij daar geen internet.
    bij sommige spellen is er voor dit soort gevallen een optie onder instellingen om aan te geven dat je tijdelijk met 2 accounts speelt.
    nu is mijn vraag of er hier ook zo'n optie bestaat en anders hoe dit aangegeven kan worden.

  • als je op spelregels klikt.


    §11 Sanktionen und Fristlose Kündigung/Spielausschluss
    Die SHPLAY kann dem Nutzer mit sofortiger Wirkung kündigen und ihn vom Spiel ausschließen, wenn er entgegen § 3 Abschnitt 2., § 3 Abschnitt 3. und § 3 Abschnitt 5. mehrere Accounts anmeldet oder seinen Account an Dritte überträgt.



    §11 Sancties en ontslag op staande voet / Game uitsluiting
    De SHPLAY kan de gebruiker met onmiddellijke ingang en hem uit het spel te sluiten als het in strijd met § 3 paragraaf 2, § 3, sectie 3 en § 3, sectie 5 logs meerdere accounts of overdracht van zijn rekening aan een derde partij

  • Ik heb het allemaal na gelezen; In § 3 paragraaf 2 staat dat:


    De gebruiker gaat ermee akkoord om te spelen met slechts één account per spelwereld van Meldkamerspel.com. Dat wil zeggen, een register al gebruiker een nieuwe account te openen in dezelfde spelwereld, alleen mogelijk als de lopende rekening is verwijderd. Het creëren en onderhouden van meerdere accounts in dezelfde spelwereld (meerdere accounts) is verboden. Dergelijke multi-accounts op elk moment, worden geblokkeerd en verwijderd zonder waarschuwing aan het oordeel van SHPLAY.


    Tot op heden is dit niet het geval, maar een regel om er voor te zorgen dat áls er problemen, Sebastian hier op kan wijzen. Het is namens mij geen probleem om met meerdere accounts te spelen, en al zeker niet op meerdere adressen zoals vakantie. Maak je vooral geen zorgen, zoals je er geen misbruik van maakt.




    Als jij gebruik maakt van een andermans account, is dat inderdaad 'officieel' ook niet toegestaan. Dit ligt voor mij persoonlijk iets lastiger dan vorige punt.
    Als daar onderling goede afspraken over gemaakt worden zou dat kunnen. Wij zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor het feit dat als iemand dan het account wachtwoord aanpast en dus zijn geld en of spullen kwijt is, is dat zijn eigen probleem.