[FM-018] Achtergrondinformatie over Incident

  • Beste Meldkamer.com,
    Ik kreeg tijdens het spelen van het spel een leuk idee. (Tenminste......vind ik).


    Voorbeeld:
    Politie melding: Auto inbraak.


    Voordat je een auto naar de melding stuurt kun je met een button achtergrond informatie opvragen. Bijvoorbeeld: Auto gegevens, hoeveel personen, Of er meerdere auto's naar de melding moeten/kunnen, Signalementen verdachten, of het om een Prio1 of Prio2 melding gaat enz.
    Dit bij meldingen van alle incidenten van alle hulpdiensten.


    Dit is natuurlijk verschrikkelijk veel werk, maar maakt het spel volgens mij een stuk leuker en uitgebreider.


    Nu is het spel ook erg verslavend leuk ! :P

  • Ik vind het wel een leuk idee, dat als je leest: Ongeluk, 2 inzittenden dat er 1 of 2 patiënten (kunnen) zijn en ga zo maar door. Dat zal best wel veel werk zijn... Dus ik hoop deze update in 2020 te mogen zien haha. :D

  • Bovenstaand idee is Goedgekeurd, maar onder voorbehoud van het Technische aspect.


    We kunnen uiteraard niet voor alle meldingen tientallen of honderden varianten van achtergrondinformatie handmatig gaan toevoegen.
    Het is dus afhankelijk van Sebastian, of hij een manier kan bedenken waardoor er wel veel variatie in de informatie is, maar wij niet weken bezig zijn met alle meldingen van informatie voorzien.
    En uiteraard dat de informatie klopt bij het incident (Een signalement van een verdachte bij een hartstilstand o.i.d. is een beetje vreemd).

  • Het idee is niet dat je zelf meldingen moet aannemen en daar informatie krijgt, zoals op 112Simulator...


    Het idee was dat je bij alarmeren informatie krijgt over de melding, zoals normaal gesproken de informatie die de Intake Centralist invoert.