• Hey,


    Is het een idee om de team-chat om te draaien zodat je de nieuwste berichten onderaan ziet.
    Het is best wel verwarrend aangezien je dit op WatsApp, Facebook Messenger etc. ook allemaal ziet en je dan moet schakelen.
    Daarbij denk ik ook dat het makkelijker lezen is als je bijvoorbeeld een bericht hebt getypt en in de chat gezet hebt, en daar nog iets aan toe wil voegen.
    Op afbeelding 1 zie je bijvoorbeeld dat ik aanbied om een opleiding open te zetten maar daar later nog aan toe voeg dat mijn school nu niks staat te doen (rood omcirkelt).
    Het is dan denk ik handiger als je dat omdraait.

  • Dit hoort eigenlijk thuis in het topic "Suggesties".


    Gezien continu in het speelscherm kijk en de chat onderaan staat wil ik liever de nieuwste berichten bovenaan zien zodat ik niet helemaal naar onderen moet kijken of er nieuwe berichten zijn. Het ligt er ook aan welke layout je gebruikt en waar het chatscherm staat.


    Dan zou er in het spel een sorteervolgorde optie bij moeten dat je zelf de richting kan bepalen. Je hebt vaak verschillende voorkeuren :)

  • bijkomend idee ivm de chat: Is het als team admin en co admin niet mogelijk om een bepaald bericht 'vast' te zetten bovenaan in de chat voor een bepaalde tijd. Bvb ' max 5 ziekenwagens en 2x ts naar grote inzet' ofzo ? Nu kan je zoiets zeggen in de chat maar dat staat snel terug onderaan. En naar de chat in de interventie zelf kijkt niet iedereen.