Post is foetsie

  • Beste alle,


    Net sinds maanden weer eens mijn account geopend en weer gaan spelen helaas op een gegeven moment heb ik meerdere meldingen wat CT's bij nodig zijn. Normaal geen probleem want ik heb/had er 7 staan 2 op zestienhoven en 5 op post baan. Helaas moest ik constateren dat post baan gewoon van de kaart is geveegd en zo ook mijn voertuigen die daar stonden en geschoolde lieden. Is dit een bug of wie weet hier meer van en kan ik ergens zien in een logboek ofzo wanneer dit gebeurd moest zijn.


    Alvast dank


    Grt VRZeeland

  • In het creditsoverzicht wordt als het goed is aangegeven hoe en wat er met posten wordt gedaan.


    De ervaring leert dat dit neerleggen bij Sebastian resulteert in het antwoord dat mogelijk iemand anders in je account is geweest. Eerste actie in ieder geval het veranderen van je wachtwoord.

  • Het zou natuurlijk wel raar zijn, als er iemand anders op je account is geweest, dat er maar 1 post verwijderd is! Als je iemand een oor aan zou willen naaien dan zou je toch op zn minst meerdere posten verwijderen of zn account resetten!

  • In het creditsoverzicht wordt als het goed is aangegeven hoe en wat er met posten wordt gedaan.


    De ervaring leert dat dit neerleggen bij Sebastian resulteert in het antwoord dat mogelijk iemand anders in je account is geweest. Eerste actie in ieder geval het veranderen van je wachtwoord.

    ik verander maandelijks alle wachtwoorden dus dit lijkt mij stug.

  • Zou inderdaad raar zijn.
    Ik denk dat er alleen weinig is om hieraan te doen.
    Ik wil het best aan Sebastian doorgeven, maar ik denk dat ik je het antwoord zo al kan geven


    Data

  • Zou inderdaad raar zijn.
    Ik denk dat er alleen weinig is om hieraan te doen.
    Ik wil het best aan Sebastian doorgeven, maar ik denk dat ik je het antwoord zo al kan geven


    Data

    wel vaag dan dat er dus zomaar zonder pardon een post verdwijnt waar je hard voor gespeeld hebt en dan te horen ga krijgen tja kunnen we niks mee

  • Zoals ik zei, ik kan t voor je vragen aan Sebastian.
    Ik kan er zelf namelijk niks mee; als er iemand iets mee zou kunnen, is het Sebastian.


    Kan er helaas niks anders van maken dus...


    Data