Alarm en uitrukregels worden niet automatisch bijgewerkt!

  • Ik heb vorige week mijn link van mijn "Alarm- en uitrukregels" gedeeld. Vandaag heb ik, ivm de nieuwe meldingen, de "Alarm- en uitrukregels" bijgewerkt, maar nu krijg ik al van 2 spelers berichten dat ze niet AUTOMATISCH bijgewerkt zijn! Ik moet dus weer de link opnieuw delen.


    Jouw A&U worden voor export voorbereid. Met de link kunnen andere spelers de A&U importeren. Wanneer je tussentijds je eigen A&U regels veranderd, zullen deze veranderingen automatisch in de export worden meegenomen.
    https://www.meldkamerspel.com/…a07dff4ebf72438a547d4bc66




    Of is het de bedoeling dat ik elke week weer opnieuw mijn link deel?

  • Antwoord van Sebastian:


    Alarm- en Uitrukregels worden gewoon geactualiseerd.
    Uitzondering is wanneer iemand jouw A&U-regels al geïmporteerd heeft, dan worden ze niet toegevoegd.
    Voor mensen die na jouw wijziging op jouw link klikken, zijn de nieuwe regels wél zichtbaar


    Data

  • Antwoord van Sebastian:


    Alarm- en Uitrukregels worden gewoon geactualiseerd.
    Uitzondering is wanneer iemand jouw A&U-regels al geïmporteerd heeft, dan worden ze niet toegevoegd.
    Voor mensen die na jouw wijziging op jouw link klikken, zijn de nieuwe regels wél zichtbaar


    Data

    Oke, dank je wel voor jullie snelle antwoord! Het is mij helemaal duidelijk zo!

  • Heb ik getest met het account van mijn zusje maar de nieuwe regel die ik test heb genoemd wordt niet weergeven. Maar wel met een nieuwe link.


    EDIT


    Het gaat hier dan ook specifiek over een nieuwe alarm en uitrukregel. Of duurt het een langere tijd voor dit wordt toegepast op de link.

    Volgens Sebastians antwoord aan mij zou dit moeten werken.
    Het zou niet nodig moeten zijn om een nieuwe export link te maken...


    Ik zal het vanmiddag nog even zelf testen en het anders maandag nogmaals bij Sebastian vragen.


    Data

  • Ik heb het een en ander zelf getest.
    Wat Sebastian precies bedoelde is als volgt:


    1. Spelers hebben jouw A&U regels al geïmporteerd
    Er gebeurt bij deze spelers helemaal niks.
    De A&U regels blijven zoals ze waren op het moment dat ze geïmporteerd zijn

    2. Spelers hebben jouw A&U regels nog niet geïmporteerd. Na export heb je een bestaande regel veranderd
    De wijziging in de bestaande regel wordt overgenomen wanneer deze spelers jouw A&U regels importeren.
    Dus: Ik maak een verzameling, exporteer, verander een specifieke regel.
    Alle spelers die na die verandering de verzameling importeren, krijgen de verandering mee doorgevoerd.

    3. Spelers hebben jouw A&U regels nog niet geïmporteerd. Na export heb je een nieuwe regel toegevoegd
    De toegevoegde regel is niet te importeren voor spelers.
    Je zult hier dus een nieuwe link moeten delen

    Conclusie: Spelers die nog niets geïmporteerd hebben krijgen wel de wijzigingen in bestaande regels, maar geen toevoegingen van nieuwe regels

    Data