30-03-2016 Politie!

  • Vandaag nieuw: De politie!
    Er is veel om gevraagd, en daarom vandaag de politie! Bouw je politiebureau voor 100.000 en krijg je eerste auto er ook meteen bij.
    Momenteel hebben we voor jullie een aantal kleine basis meldingen maar volgende week zullen daar meer bij komen (ook gecombineerde met brandweer).

  • Leuk. Zo krijgen we steeds meer het idee dat we een meldkamer zijn..


    Ik weet niet of het kan maar zou de icoon van het bureau niet blauw zijn? Ik snap dat de Duitse versie met groen speelt maar in Nederland hebben we het vaker over blauw.

  • De icoontjes kun je zelf ook wijzigen, als je wil mag je de onderstaande gebruiken.
    (rechter muisknop => afbeelding opslaan als, daarna kun je ze handmatig aan je gebouw vast hangen => kies het gebouw => klik op bewerken en upload het plaatje)


    politie


    Bon (academie)


    Meldkamer noord nederland


    Ambu post


    brandweer


    ziekenhuis

  • Wij als 'commercieel' spel mogen geen gebruik maken (en eigenlijk jullie zelf ook niet...) van copyright afbeeldingen, dus de logo's van de brandweer en politie bijvoorbeeld. Daarom gaan wij deze ook niet gebruiken. Ik ga wel kijken of ik hem blauw kan krijgen binnenkort.

  • Ben net begonnen met het spel en dit verklaart ook waarom ik maar 2 meldingen krijg :) zal ik mijn meldkamer verkopen en beginnen met de brandweer of nog even wachten?

    Meldkamer hoef je niet te verwijderen. Je aantal meldingen hangt af van het aantal gebouwen je hebt. Het maximale aantal meldingen dat je kan krijgen is: Aantal gebouwen + 1. Daarnaast zal ik je adviseren om met de brandweer te beginnen aangezien de brandweer nu nog de hoofdrol speelt. Zijn dus meer variërende meldingen + meldingen waarbij je meer verdient.


    Succes

  • Ben net begonnen met het spel en dit verklaart ook waarom ik maar 2 meldingen krijg :) zal ik mijn meldkamer verkopen en beginnen met de brandweer of nog even wachten?

    Als je dat wilt kan je binnen 24 uur na het plaatsen van een gebouw gewoon nog je geld terug krijgen hè... :-)