• Misschien dat ik een topic over het hoofd heb gezien, daarvoor dan mijn excuses.


    Maar waarom duurt een open dag zo lang voor ie start en vervolgens dat ie duurt? Ik heb nu bijvoorbeeld een 'open dag groot' die bijna 3 1/2 uur nodig heeft om te starten om vervolgens 2 uur te duren. Dit houd dus in dat je in principe (*) 5 1/2 uur niets met je voertuigen kan doen.


    Uiteraard duurt in het echt een open dag ook lang, maar de opstarttijd vind ik zo lang.


    *Natuurlijk kun je ze gewoon op uitruk sturen.



    Geweldig spel overigen, bijna (!) verslavend :thumbsup:

  • Of het al eens besproken is weet ik niet.
    Maar het is een geplande inzet dus al van tevoren bekend dat het gaat komen.
    Ik zelf stuur meestal 10 min voor het begin een voertuig naar de melding. Of zodra ik van plan ben om op te houden.

    Dank voor de reactie.
    Ik speel niet 24/7 en ga er ook zeker niet mijn werk of slaaptijden voor verzetten, maar da's een goed idee om voor het afsluiten te sturen. Zo ver had ik nog niet gedacht.


    Gr.

  • Wij hebben er in het beginsel van uit gegaan om het spel op elk gewenst moment te kunnen spelen. Met als voorbeeld dat patiënten nooit dood gaan of branden nooit uit branden. Met evenementen hebben we daar natuurlijk een redelijk verschil in aangebracht. Er zijn nou eenmaal een aantal meldingen (waarvan we er nog niet genoeg verschil van in het spel hebben) doe niet acuut optreden maar inderdaad gepland worden.


    Ik persoonlijk stuur inderdaad op het einde mijn voertuig, direct als ik ze niet nodig heb, of simpelweg niet.