Posities door Charly-75

    er schijnt inderdaad een bedrijfsbrandweer te zijn (google maar eens) maar ik heb nog nooit gezien,dat ze worden gealarmeerd via de c2000 (ik woon er praktisch tegenover) complex zelf is ook niet zo groot

    Hoi Raymond,


    Dank voor je reactie. Roepnummers zijn dus niet zo makkelijk te vinden blijkbaar. Ik heb nog niet nagevraagd aan mijn teamgenoot of ie Google heeft gebruikt, maar ik ga er vanuit dat ie dat wel gedaan heeft anders zou ie het mij niet vragen. Dank voor de tip i.i.g.


    Mocht iemand het toevallig toch weten hoor ik het graag.


    Gr.


    Charly

    Ik heb zelf wat zitten knutselen, mocht men ze willen hebben:

    Die voor het Beatrixziekenhuis in Gorinchem is niet (helemaal) correct. Nu is het logo van de zorggroep (Rivas) gebruikt en niet van het ziekenhuis zelf.

    Ik heb hetzelfde inderdaad. Dacht even dat ik een keer de andere instelling had gekozen, maar na het wisselen en opnieuw wisselen ook nog het verkeerde.

    weet je wat jammer aan dit is, is dat het altijd de wat professionelere foto's zijn. Voor de gene die zomaar eens een leuke fotootje gemaakt hebben zonder alle poespas van bewerking er bij hebben na mij idee weinig kansen mee te doen.

    Ik ben ook van mening dat er teveel bewerkt wordt qua foto's, dat haalt het spontane er naar mijn bescheiden mening ook vanaf. Echter denk ik dat juist de foto van Julian niet (in ieder geval niet over-)bewerkt is en juist daarom eruit springt. Mijn stem heeft ie in ieder geval ook !!


    Uiteraard moeten de admins ook gewoon een keus maken en ik ga er vanuit (en gezien de reactie van Woukaa was dat een flinke uitdaging) dat dit oprecht is gebeurd.


    En voor iedereen die een inzending heeft gedaan die helaas niet door de selectie is gekomen, de volgende keer gewoon weer insturen !! En ach...wordt 't 'm niet...geen nood...heb je toch altijd gewoon zelf een mooi plaatje waar je trots op mag zijn :thumbup:

    als je de combinatie maakt van een duikerswagen en aanhangwagen heb je inderdaad de duikerswagen die onderweg is en boot met daarvoor een jeep.


    Maar dat is nog altijd beter dan een aanhangwagen die rond aan het rijden is zonder trekkend voertuig.

    Onder welke naam kan ik jouw oplossing bij de verzameling vinden?

    Het zal natuurlijk komen doordat ik de WOA selecteer en dat het spel daarna het trekkend voertuig er automatisch aan koppelt, maar het is toch een vreemd gezicht als je het kaartje bekijkt en je ziet de combi rijden dat de WOA vóór het trekkend voertuig rijd.


    Het is geen ergernis of groot probleem, maar het is gewoon een heel raar gezicht :D


    Overigens excuus als ik een eerder onderwerp hierover over het hoofd heb gezien!

    Of het al eens besproken is weet ik niet.
    Maar het is een geplande inzet dus al van tevoren bekend dat het gaat komen.
    Ik zelf stuur meestal 10 min voor het begin een voertuig naar de melding. Of zodra ik van plan ben om op te houden.

    Dank voor de reactie.
    Ik speel niet 24/7 en ga er ook zeker niet mijn werk of slaaptijden voor verzetten, maar da's een goed idee om voor het afsluiten te sturen. Zo ver had ik nog niet gedacht.


    Gr.

    Misschien dat ik een topic over het hoofd heb gezien, daarvoor dan mijn excuses.


    Maar waarom duurt een open dag zo lang voor ie start en vervolgens dat ie duurt? Ik heb nu bijvoorbeeld een 'open dag groot' die bijna 3 1/2 uur nodig heeft om te starten om vervolgens 2 uur te duren. Dit houd dus in dat je in principe (*) 5 1/2 uur niets met je voertuigen kan doen.


    Uiteraard duurt in het echt een open dag ook lang, maar de opstarttijd vind ik zo lang.


    *Natuurlijk kun je ze gewoon op uitruk sturen.



    Geweldig spel overigen, bijna (!) verslavend :thumbsup:

    Ik bedoel wat er gebeurd wat er met de credits die al in een teamkas gestort zijn en we nu beslissen dat we toch geen gebruik meer willen maken van deze optie. Wordt het verdeeld over de leden of vervalt het of blijft het in de kas zitten tot we het weer activeren?