Sta met kazerne op vliegveld Deurne , heb de uitbreiding Vliegtuigbrandbestrijding ,wagens, geschoold personeel en toch al 3 dagen krijg ik niets ?
Krijg geen uitrukken Airport
-
-
heb je wel poi,s ingesteld of niet zonder poi,s krijg je die meldingen niet
Het kan ook wel een paar dagen duren voor dat je die meldingen krijgt dat was bij mij ook zo helaas -
Sta met kazerne op vliegveld Deurne , heb de uitbreiding Vliegtuigbrandbestrijding ,wagens, geschoold personeel en toch al 3 dagen krijg ik niets ?
Allereerst welkom @Spuiterke72
Weinig informatie is vaak gissen naar een oplossing
- het is van belang om te weten of je POI heb geplaatst binnen een x marge van je post met uitbreiding
- zijn je mogelijke incidenten - vliegtuig meldingen ook groen ( klik op Mogelijke incidenten rechts onder in je scherm)
- als je met verschillende meldkamers werkt kan je dat dus ook zien in je meldkamertab of deze groen is
- je inzetsnelheid kan hier een rol in spelen
- je uitbreiding moet op beschikbaar staan
-
Thnx is opgelost
-
Allereerst welkom @Spuiterke72
Weinig informatie is vaak gissen naar een oplossing- het is van belang om te weten of je POI heb geplaatst binnen een x marge van je post met uitbreiding
- zijn je mogelijke incidenten - vliegtuig meldingen ook groen ( klik op Mogelijke incidenten rechts onder in je scherm)
- als je met verschillende meldkamers werkt kan je dat dus ook zien in je meldkamertab of deze groen is
- je inzetsnelheid kan hier een rol in spelen
- je uitbreiding moet op beschikbaar staan
Wat bedoel je met dit punt:
- het is van belang om te weten of je POI heb geplaatst binnen een x marge van je post met uitbreiding
Want ik heb wel POI maar weet niet als dat goed staat zeg maar,
-
Ik had in Barneveld de POIS van Klein vliegveld. Nu vlakbij ernaast bijna ook Groot POIS Vliegvelden aangelegd.
Misschien werkt dat
-
Sorry dat ik misschien weer het zeg,
maar zolang het bestaat de Luchthavenbrandweer heb ik 1 week erna alles compleet dus Pois alle voertuigen enz.
En toch nog niks gehad. Weet niet als er nog aan wordt gewerkt maar ik wil graag die meldingen kunnen spelen iemand idee wat er miss toch fout is ?
-
Kan het niet te maken hebben met dat je poi's niet goedgekeurd zijn? Kan me trouwens niet heugen dat er een klein vliegveld zit in barneveld maar oke..
Weet niet hoe dat zit als je alleen gebruik maakt van eigen poi's, of die ook 'goedgekeurd' moeten worden
@Data @Timo641 ?Bij mij werkt het gewoon naar behoren op Rotterdam..
-
Kan het niet te maken hebben met dat je poi's niet goedgekeurd zijn? Kan me trouwens niet heugen dat er een klein vliegveld zit in barneveld maar oke..
Weet niet hoe dat zit als je alleen gebruik maakt van eigen poi's, of die ook 'goedgekeurd' moeten worden
@Data @Timo641 ?Bij mij werkt het gewoon naar behoren op Rotterdam..
Inderdaad Barneveld heeft geen Vliegveld maar zo is het maar eenmaal verder kon ik niks in de beurt kan ik later veranderen, maar als nog moet ik dan nog meldingen ontvangen.
-
Inderdaad Barneveld heeft geen Vliegveld maar zo is het maar eenmaal verder kon ik niks in de beurt kan ik later veranderen, maar als nog moet ik dan nog meldingen ontvangen.
Zoals ik zei ik weet niet hoe dat is met poi's als ik zie dat er een poi op barneveld staat klik ik namelijk op fout bij de check.
Maar of dat ook zo werkt als een speler alleen hun eigen poi's gebruiken..
-
Dus je hebt kans dat me Poi niet werkt?
-
- Offizieller Beitrag
Ik heb op Eindhoven, maar heb hier wel meldingen. Niet veel maar toch wel een aantal per week. Het is is wel steeds dezelfde maar dit komt omdat de andere nog niet groen zijn bij mij.
Ik gebruik alleen eigen POI.
Dus zou niet weten waar het aan kan liggen. -
Ik heb op Eindhoven, maar heb hier wel meldingen. Niet veel maar toch wel een aantal per week. Het is is wel steeds dezelfde maar dit komt omdat de andere nog niet groen zijn bij mij.
Ik gebruik alleen eigen POI.
Dus zou niet weten waar het aan kan liggen.Nee, ik zou het ook niet weten.
Alles beschikbaar staan opleidingen en alle voertuigen 2x staan met opgeleide personeel erin, poi's en alles staat groen,
-
- Offizieller Beitrag
Dus je hebt kans dat me Poi niet werkt?
zie je je eigen POI nog staan als je bij het aanmaken van POI kijkt. Ik weet namelijk niet of deze ook bij eigen POI's verdwijnt als deze wordt afgekeurd.
-
- Offizieller Beitrag
Nee, ik zou het ook niet weten.
Alles beschikbaar staan opleidingen en alle voertuigen 2x staan met opgeleide personeel erin, poi's en alles staat groen,bij de groene balkjes tellen ook de openbare POI's mee dus die moet je niet altijd geloven.
-
zie je je eigen POI nog staan als je bij het aanmaken van POI kijkt. Ik weet namelijk niet of deze ook bij eigen POI's verdwijnt als deze wordt afgekeurd.
Zeker,
Heb zelf extra gedaan alle grote en kleine poi's van vliegvelden gezet vorige week
-
- Offizieller Beitrag
@MeldkamerCentralist zit je post gekoppeld aan een meldkamer?
Op een andere manier verwoord: Voldoe je aan de eissen als je de posten van dezelfde meldkamer bekijkt. Of als de niet aan een meldkamer is gekoppeld, met de aantallen van posten die niet gekoppeld staan.
-
Hij is eraan gekoppeld ja,
En de incidenten staan groen
-
- Offizieller Beitrag
sorry dan zou ik zo ook niks meer weten waar het eventueel aan kan liggen.
Als ik aan iets denk laat ik het wel weten.Hopelijk kan je snel meldingen ontvangen.
-
ja, ik hoor wel van anderen.
Misschien van @Data of één van de andere Staff gebruikeers
-