Venster Design problemen

  • Goeden middag heren.


    Ik heb sinds gisteren het nieuwe venster design is vrij gegeven in dat design problemen met chatten kan dat venster alleen vergroten met muis zie ik 2 pijltjes.
    Het zelfde probleem heb ik ook in het venster van de spraak aanvragen hoe kan dit en wat kan ik er tegen doen?
    in het standaard design heb ik geen enkel probleem en functioneert alles naar wens.

  • Ik begrijp niet helemaal wat het probleem is.
    Ik kan alle vensters gewoon vergroten, verkleinen, verslepen en plaatsen waar ik wil.
    Of bedoel je iets anders?


    Data

  • In de hoeken van het scherm is dat soms lastig. Stel er staat een scherm open in de rechtervoet en je vergroot of verkleind hem dan verspringt die soms een beetje naar links. Daarna verschuil je hem weer naar de rechterkant. Was mij ook al eens opgevallen tijdens de Beta test. Aangezien ik niet elke keer mij vensters verplaatst heb ik hier verder geen last van.

  • nee ik kan niets in de chat doen dus iets schrijven kan ik niet in de chat.
    en een spraak aanvraag aanklikken kan ik ook niet in dat scherm.
    Ik kan dus alleen vergroten en verkleinen dat is mijn probleem.
    Bij de meldingen en de posten kan ik in het scherm wel wat doen dus dat werkt wel alleen dus met de chat kan ik niets plaatsen en met de spraak kan ik ze niet afhandelen als ik dat zou willen.

  • zijn mijn eigen spraak aanvragen die ik ook in dit design niet kan afhandelen en ben geen admin voor de spraakaanvragen in mijn team.
    Maar kan dus niets in het chat venster typen en kan mijn eigen spraakaanvragen in het venster niet afhandelen.

  • Ja die gebruik ik heb daar volgens mij layout 1 aan staan.
    Maar ik wilde kijken hoe het spelen was met de nieuwe design dat heeft dus niets met de layout te maken want die bleef het zelfde alleen de knoppen onderin kwamen er bij.

  • ja precies wat @Data zeg, ik had dan spraakaanvraag op kaart, na de nieuwe deaign....verspringt ie steeds....ga je terug naar standaard design is ie weg....uiteindelijk terug gekregen na wat geklungel....als dit ook bij jou aan de orde is...moet ik ff kijken hoe ik dat ook alweer gefikst had

  • Ja als ik LSS uitschakel werkt het wel.
    Nu is de vraag welke adon blokkeert dit?
    Kan als ik lss uit schakel dus chatten en spraak regelen hoop dat iemand weet welke adon het is dan kan ik lss met het nieuwe disign werkend hebben.

  • Kun je natuurlijk ook zelf testen
    Eerst LSS zonder add-ons aanzetten.
    Geen problemen? Dan een voor een add-ons aanzetten tot je het probleem weer hebt.
    Dan weet je dat het die addon betreft


    Data

  • Ja ik ga het even onderzoeken alvast bedankt voor het antwoord en de hulp.
    De conflict adon is gevonden was dus toch de lay out 1 die het probleem gaf.
    Dus als meer mensen dit hebben zet je layout uit en het probleem is opgelost.

  • Lay-out veranderingen gaan inderdaad niet samen met de nieuwe lay-out. Voor eventuele overige conflicten wordt inderdaad wel aan oplossingen gewerkt.