Awards doelstellingen

  • Bedoel je deze?

    @brandje32 nee, deze is voor de zilveren award die in middels al bekend is, maar toch bedankt voor het kijken.


    Maar ik zit me nu te bedenken als de "beste" speler nog niet eens zilver heeft denk ik dat nog niemand het heeft.
    Mocht er toch iemand die daar dus al meer als 10.000 als waarde heeft, graag ff een bericht.
    Dus vanaf nu een kwestie van wachten.


    Ik heb het al vaker gedaan, maar toch wil ik iedereen bedanken voor de bijdrage.
    En dan geld het niet alleen voor dit topic, maar voor alle vraag topic's op het forum.
    Ik vind het leuk om te zien dat iedereen voor elkaar klaar staat om hulp te bieden waar nodig.
    Dus samen zijn we een extra tak van de hulpverlening. :)

  • Geen idee waarom deze zo langzaam gaat... de rest is allemaal in het goud.. zal ik dan toch niet snel genoeg zijn ;(

  • De Award "Snel blussen" geldt alleen voor meldingen met brand.


    Dus kleine politie melfingen tellen niet mee.


    Er wordt er alleen 1 bijgeschreven van de Award "Snel blussen" als de betreffende melding nadat de melding zichtbaar wordt in je incidentenlijst en afgerond is. Stel je hebt 100 meldingen af te ronden en je komt pas bij melding 80 in de lijst ben je zo al 6 min verder. Hoe meer posten hoe moeilijker. En het laatste wat ook meespeelt is de kans dat je een kleine brand melding krijgt net zo groot is als dat je een andere (grote brand) melding krijgt die zowiezo niet binnen 2 min op te lossen is.


    Dus @brandje32 vind het al knap dat je überhaupt brons hebt voor de Award "Snel blussen".

  • Sherlock. :huh: