[DONE] POI Speeltuin

  • hoi hoi


    is het misschien mogelijk om de POI van de nieuwe melding met speeltoestellen niet te veranderen naar speeltuin want ik zie bij voorbeeld opde kaart wel icoontjes van speeltoestellen maar als ik naarmijn eigen regio ga kijken staan er ook heel veel speeltuinen niet op de kaart en zijn het maar kleine groene veldjes maar ik weet dan wel dat daar ook daadwerkelijk een speeltuin staat en iemand die een poi check doet kan het misschien niet echt weten


    ik hoor het graag of dat mogelijk is of niet


    mvg Djrally

  • je weet toch wel dat de nieuwe melding de poi park betreft


    en een speeltoestel in een park is normaliter niet meteen een speeltuin, een speeltuin hoort weer bij de recreatiepark, wat misschien toekomst is in dit spel met veel mogelijkheden zoals attractiepark, dierenpark(tuin), bungelowpark en ga zo maar door).

  • Laten we voorop stellen dat de POI wel een indicatie geven van de situatie.


    De melding "Brand in sporthal" zit bijvoorbeeld ook gekoppeld aan POI "school". POI zijn bedoeld om meldingen niet op alle locaties te laten verschijnen, niet dat alle meldingen op 100% de correcte locatie komen.


    Niet elk park heeft een speeltoestel, nee dat klopt, maar hoe ver gaan we dan? POI container? Het gaat er meer om dat je niet midden op de A12 een brandend speeltoestel krijgt...



    POI speeltuin heb ik voor nu op afgekeurd geplaatst.