[DONE] Suggesties voor meldingen

  • ik heb een paar suggesties
    * Voeg de EOD,luchthavenpolitie LHP, schiphol Medic doe dat dat lijkt mij wel tof
    *op schiphol BW vliegtuig motor in de brand
    *op schiphol PO douane persoon controle
    *op schiphol AMBU persoon onwel bij gate....
    *op schiphol AMBU persoon onwel in vliegtuig
    *op schiphol BW bagagewagen in brand
    *op schiphol PO agresive man in vliegtuig
    *bij schiphol in de buurt PO,LHP drone pestuurder
    *op schiphol PO agresive man
    *op schiphol EOD,PO bom onschadelijk maken
    *op schiphol PO persoon met verdacht gedrag
    *op schiphol PO ruzie
    *op schiphol BW vliegtuig in de brand

  • Vliegvelden zijn teveel op micro niveau. Daarnaast is het gewoon de Marechaussee die de politietaken daar uitvoert. Medic is niets anders dan een rapid responder en douane valt niet onder de meldkamer (trouwens ook een hele andere tak van sport). EOD heeft niks met een vliegveld te maken, de Marechaussee beschikt over explosievenverkenners die de landelijke EOD inschakelen als zij dit niet vertrouwen. Maar dat is uitzonderlijk.

  • Sommige dingen zijn wel leuk, maar ik zou gewoon de POI luchthaven maken dan ( en zelfs POI luchthaven-klein en POI luchthaven-groot ).


    Want er zijn veel spelers die wel een luchthaven hebben, maar niet Schiphol ;-)

  • Ik sluit me aan bij @koenb, teveel op microniveau. Het invoeren van enkele speciale meldingen rond een vliegveld is wel mogelijk, maar de genoemde meldingen passen niet bij de opzet van het spel.


    Deze post markeer ik gewoon als Done, verder voeg ik nog niets toe aan de lijst, ook niet voor afgekeurd.