Twee Spelers met hetzelfde IP-Adres

  • volgens mij mag je maar 1 account hebben, maar hoe het precies zit zou @Woukaa, @Data of @Timo641 misschien wel kunnen vertellen.


    1 per Ip kunnen ze waarschijnlijk niet verplichten, want dan heb ik ook een probleem want mijn zusje speelt ook. Dus ik ga ervan uit dat je er 1 mag hebben per persoon.


    Misschien heeft iemand een duidelijker antwoord, maar nu heb je er alvast een.

  • volgens mij mag je maar 1 account hebben, maar hoe het precies zit zou @Woukaa, @Data of @Timo641 misschien wel kunnen vertellen.


    1 per Ip kunnen ze waarschijnlijk niet verplichten, want dan heb ik ook een probleem want mijn zusje speelt ook. Dus ik ga ervan uit dat je er 1 mag hebben per persoon.


    Misschien heeft iemand een duidelijker antwoord, maar nu heb je er alvast een.

    oke tanks wacht even hun reactie ook af.

  • Mijn vriendin wilt op op dezelfde laptop en dus IP adres dit spel gaan spelen zijn hier regels over of kan dat gewoon.

    Is natuurlijk geen probleem.
    Het hebben van meerdere accounts per persoon is inderdaad verboden (Wij kunnen deze accounts dan ook verwijderen).
    Maar wij snappen natuurlijk ook dat het soms voorkomt dat twee verschillende personen eenzelfde IP adres hebben, komt wel vaker voor.


    Wanneer het wel gaat opvallen, is als er op 1 IP-Adres een stuk of 5 accounts worden gemaakt, waarvan er 4 geen/nauwelijks credits hebben (Lees: 1 Hoofdaccount en 4 Nepaccounts).
    Maar dat is hier natuurlijk niet aan de orde...


    Data

  • Is natuurlijk geen probleem.Het hebben van meerdere accounts per persoon is inderdaad verboden (Wij kunnen deze accounts dan ook verwijderen).
    Maar wij snappen natuurlijk ook dat het soms voorkomt dat twee verschillende personen eenzelfde IP adres hebben, komt wel vaker voor.


    Wanneer het wel gaat opvallen, is als er op 1 IP-Adres een stuk of 5 accounts worden gemaakt, waarvan er 4 geen/nauwelijks credits hebben (Lees: 1 Hoofdaccount en 4 Nepaccounts).
    Maar dat is hier natuurlijk niet aan de orde...


    Data

    Oke hartelijk dank voor uw nadere info dacht vraag het even want heb eerder een ban ergens anders gekregen (lees 112simulator) voor dit gebeuren.