Maak je eigen voertuigverzameling

  • Vele spelers die dit spel spelen hebben hun eigen voertuigverzameling idem zoals ik, mijn voertuigen zijn zo uniek en cool dat ik ze niet kan laten tonen omdat ik de rechten er niet voor heb.
    Voor zij die de eer hebben gehad om ze te zien was de eerste vraag al meteen gaaf dat wil ik ook, helaas heb ik ook moeten ondervinden dat er ooit misbruik van is gemaakt.


    Dus meteen is deze handleiding voor de voertuigenverzamelingen gekomen om aan de vraag te komen. Dat wil ik ook. Oke okee ik heb wat voorkennis van gebruik van grafische paketten maar iedereen die dit wil moet er wat voor over hebben om dit te doen, het kost tijd, maar als je klaar bent ben, wat zeg ik nou je bent nooit meer klaar. Je wilt alleen maar meer en meer. En als je tot het uiterste wilt gaan in dit spel, zijn de diverse handleidingen wel een must.


    Heb jij nou ook een voertuigbestand en je gebruikt een ander software pakket dan hieronder stuur mij de screenshots in een bericht, en ik pas dit bericht aan zodat het voor iedereen overzichtelijk zal zijn.


    Uitleg met Gimp 2.8 ( gimp is gratis en hier te vinden )



    Uitleg met Coreldraw & Photoshop door Fernando



    Vervolg van Fernando maar nu de afwerking van Blauw Blauw
    gemaakt in paint ( is ook gratis en is hier te vinden) en de afwerking in photoshop


    Het juiste antwoord zoeken is een vraag die niemand kan beantwoorden



    Bewerkt 2 tijdstippen, duren Masterblaster: vervolg fernando toegvoegd 04-10-2017 ().

  • ik heb nu een voertuig voor mijn zelf gemaakt alleen nu wil ik die als test bij 1 bepaalt voertuig zetten maar ik krijg nergens de mogelijk heid gevonden om die te veranderen


    wie kan mij nu helpemn

    ja er zijn 2 test mogelijkheden


    1) Heb je al een eigen voertuig verzameling aangemaakt?
    via profiel afbeeldingsverzamelingen -> naar beneden scrollen en nieuw verzameling aanmaken
    voertuig erbij plaatsen, en dan in je post de juiste test voertuigverzameling selecteren


    of


    2) the old way, ga naar voertuig details van een specifieke voertuig zet daar je beide voertuigen in dus zonder blaw en met blauw opslaan
    ga naar je post waar dat specifieke voertuig aanwezig is, en zorg ervoor dat je GEEN voertuigafbeelding heb geselecteerd dan pakt ie direct je voertuig. en testen maar...