Gebouwkosten na Verwijderen van Post

  • Misschien klinkt het wel dom, maar als je een post verwijderd wordt je volgende post dan weer goedkoper(als je over de 24 posten heen bent) of moet je gewoon het dure bedrag betalen.
    Ik heb namelijk 2 posten die ik niet meer nodig heb en ik wil deze graag op een andere plaats hebben. Heb geen coins maar ben aan het sparen voor genoeg credits om deze op nieuw te bouwen.


    Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.


    Alvast bedankt.

  • ja je post wordt minus de 1 post berekening iets goedkoper, maar dat merk je bijna niet als je al zoveel posten heb.


    elke keer als je op een nieuwe rang belandt krijg je 10 coins, als beloning voor je goede inzet


    oplossing zou kunnen zijn

    • in jouw geval nog een kleine 4 weken doorzwoegen eer je bij de volgende rang ben.
    • Als je het spel aanbeveelt en eventueel 5 nieuwe leden binnenhaal krijg je per nieuwe gamer 2 coins in totaal 10 coins.

      • zie onder profiel tab - spel aanbevelen.
    • nieuwe post bouwen en de voertuigen overplaatsen naar de nieuwe post, een post verkopen gaat helaas niet.
  • ja je post wordt minus de 1 post berekening iets goedkoper, maar dat merk je bijna niet als je al zoveel posten heb.


    elke keer als je op een nieuwe rang belandt krijg je 10 coins, als beloning voor je goede inzet


    oplossing zou kunnen zijn

    • in jouw geval nog een kleine 4 weken doorzwoegen eer je bij de volgende rang ben.
    • Als je het spel aanbeveelt en eventueel 5 nieuwe leden binnenhaal krijg je per nieuwe gamer 2 coins in totaal 10 coins.

      • zie onder profiel tab - spel aanbevelen.
    • nieuwe post bouwen en de voertuigen overplaatsen naar de nieuwe post, een post verkopen gaat helaas niet.

    Bedankt voor je reactie.