Missende Vertaling bij Mogelijke Incidenten

  • Hallo mensen,


    Ik zit met het volgende probleem: Het valt mij al een tijdje op dat je voor de inzet "Val van hoogte (> 5m)" geen punten lijkt te krijgen. Heb de inzet al meerdere keren gehad, zoals de meesten van ons waarschijnlijk, maar vind niets terug in de lijst met verdiende credits nadat ik de inzet heb afgesloten. Niet onder de titel van de inzet, maar ook niet als "Patiënten behandeling". Kan iemand dit voor mij bevestigen dat dit probleem echt bestaat of ontkrachten met bewijs dat je de punten wel krijgt. Ik kan dat bewijs nergens uithalen namelijk dat je de punten wel krijgt.


    Ik heb een afbeelding bijgesloten. Hierin kun je zien dat er, zoals bij andere meldingen wel het geval is, er niet staat hoeveel punten je gemiddeld krijgt. Overigens lijkt er ook een fout in de code te zitten. Bij "nef_need_quote" zal waarschijnlijk iets moeten staan als "Waarschijnlijkheid dat MMT benodigd is". Deze fout komt naar voren bij alle inzetten waar een MMT nodig is.


    De andere bijlage is een screenshot van de punten die ik wel kreeg ten tijde van het afsluiten van de genoemde inzet. Zoals je ziet is aan punten niets terug te zien dat valt te herleiden naar deze inzet.

  • MMT is benodigd, heb je geen mmt en een teamlid stuurt die dan krijgt ie niets noppa da van de verdiende credits
    de mmt rijdt mee met de ambulance en de ambulance verzender krijgt de credits


    meldingen die je krijgt boven de 10 ambu posten zijn 9 van de 10x met mmt d8 ik zo uit mijn hoofd


    en als update... net gekeken maar bij alle mmt inzetten staat er, zou me daar niet druk om maken om de quote

    nef_need_quote 100



    de extra credits die je krijgt worden weggeboekt onder ambulance vervoer zoals deze.

    724 Patiënten behandeling en transport - inclusief arts begeleiding (MMT)
  • Ik stuur altijd een MMT mee.


    724 Patiënten behandeling en transport - inclusief arts begeleiding (MMT)


    Heb ik nog nooit voorbij zien komen in de boekingen. Zal het eens proberen door eerst een mmt te sturen en pas daarna een ambu.



    Wat de nef_need_quote betreft: Maak me er ook niet druk om. Voor de werking van het spel maakt het niets uit, maar het staat wel wat netter als delen van de code goed weergegeven worden.