Ambulance melding blijft op spraakaanvraag staan na afhandelen

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Ambulance melding blijft op spraakaanvraag staan na afhandelen

Ik heb de laatste dagen vaker het probleem dat een ambulancemelding blijft staan op "een voertuig heeft een spraakaanvraag", terwijl er helemaal geen voertuigen meer aanwezig zijn als ik de melding open. Ik ga er van uit dat ik dus de ambulance al heb weggestuurd.

Ik heb dit probleem als eens eerder gemeld, zie dit topic.

Screenshot van het probleem: prnt.sc/sjvtbw

MeldingsID: 91168622
    JRH1997
    Team-admin West-Nederland

Wees aardig tegen elkaar, heb plezier en geluk! De basis voor iedere dag.

• Data wrote:

Haalt die melding het nog om morgen ochtend open te staan? Of is de 24 uur dan al voorbij?

Mocht ie open staan geef ik m meteen door aan Xyrality, zodat ze hem kunnen bekijken als ze morgen weer aan het werk gaan...
    Dat haalt hij nog. Staat sinds vanavond open.
    Alvast bedankt
    JRH1997

• Data wrote:

De doorgegeven melding is zojuist bekeken door de ontwikkelaar en zou inmiddels ook afgerond moeten zijn.

De bug die dit probleem veroorzaakt heeft zou als het goed is opgelost zijn, maar de komende tijd zullen zij dit in de gaten houden.
    Bedankt Data! Hij is inderdaad uit mijn lijst verdwenen.
    Ik zal het melden als het weer op treed, maar hopelijk hoor je mij hier dus niet meer over.
    JRH1997

• Helaas net bij een teammelding weer hetzelfde probleem. Melding bleef hangen op "een voertuig heeft een spraakaanvraag", terwijl er geen patiënten meer waren.

Na het sturen van een ambulance verdween de melding net zoals voorgaande keren. Als het een eigen melding was geweest had ik de melding graag weer open gelaten, maar anders zou het wel erg lang duren voor een team melding.

Hopelijk kunnen ze nog wat nakijken, ID: 91761898
    JRH1997