Ik heb een paar punten na de EOD update.
Ligt het aan mij of werkt het inzetvoorstel voor de robot niet.
Daarnaast heb ik mijn twijfels over die containers, iedere keer voertuigen kiezen die onder een voertuig hangen en niet vergeten op toepassen te klikken voor het verzenden.
Waarom staan de robots niet net als de HAB of aanhangers gewoon tussen alle voertuigen en worden automatisch ingeladen bij een voertuig die ze moet vervoeren.
-
-
- Officiële bijdrage
Bij het aanmaken van de ARR heb je een vinkje voor automatisch toewijzen. Deze moet aan staan indien je geen rolcontainers hebt gekoppeld aan een voertuig.
-
- Officiële bijdrage
Het punt waarom implementatie voor alarmeren afwijkt van de haakarmbakken of aanhangers durf ik niet te zeggen.
-
Ik weet dat de het systeem ook in de duitse versie wordt gebruikt. het is even wennen maar het werkt wel goed als je het goed instelt. in principe zou je de EOD zo kunnen instellen dat elke DB en VW een robot heeft. zo niet koppel je hem aan een voertuig en zet dit bijvoorbeeld in de naam van het voertuig (bijvoorbeeld: KM 93.00 (EOD Robot) in mijn geval)
-
- Officiële bijdrage
Ik heb zelf ook even zitten spelen.
Het is een beetje "omslachtig" maar idd zal het een kwestie van wennen zijn.
Ik kan eventueel bij xy nog een balletje opgooien, maar verwacht dat er niet veel anders zal komen gezien dit voor iedereen al op deze manier zit. -
Klopt het dat er nog geen mogelijke ddg meldingen beschikbaar zijn?
Overigens krijg ik überhaupt nog geen eod meldingen ondanks 2 volledig uitgebreide teams?
-
- Officiële bijdrage
MELDKAMERSPEL.COM - Gratis 112 alarmering spel, noodoproep simulatie!
Deze heeft DDG nodig -
ik weet niet of de vraag al is gesteld maar hoe krijg ik de robot
-
Uitbouwen van je opslag in de kazerne, Dat duurt 5 dagen. Daarna kan je in de UItrustingsmarkt de Robot kopen. Via Opslag weer koppelen aan het voertuig
-
ik heb alles alleen als ik de robot wil kopen zegt die Totale capaciteit: 80.
Je hebt niet genoeg capaciteit. -
Ik heb 2 volledig uitgebreide defensie kazernes met alle eod en ddg voertuigen, robots, alle uitbreidingen staan aan.
Toch krijg ik geen mogelijke ddg meldingen te zien in de lijst van mogelijke meldingen en heb ik tot op heden nog geen eod meldingen gehad.
Zit er niet een bug in het spel?
-
ik heb alles alleen als ik de robot wil kopen zegt die Totale capaciteit: 80.
Je hebt niet genoeg capaciteit.Maak eens een screenshot
-
- Officiële bijdrage
Zijn de meldingen groen in de lijst van mogelijke inzetten
-
Ja die zijn allemaal groen
-
- Officiële bijdrage
Als ze groen zijn dan kunnen ze komen, maar mogelijk afhankelijk door de verdeling van de verschillende type kan de kans wat kleiner zijn.
-
Ik heb 2 volledig uitgebreide defensie kazernes met alle eod en ddg voertuigen, robots, alle uitbreidingen staan aan.
Toch krijg ik geen mogelijke ddg meldingen te zien in de lijst van mogelijke meldingen en heb ik tot op heden nog geen eod meldingen gehad.
Zit er niet een bug in het spel?
Je moet ook een DB-TEV voertuig hebben in een Politiebureau hebben ben ik inmiddels achter
-
Ik heb er al een paar ze komen traag maar ze zijn er wel.
-
Kan inzet voorstellen maken voor EOD inzetten maar als ik deze wil gebruiken worden de EOD en Kmar voertuigen niet herkend.
Iemand hier ook last van of zie ik iets over het hoofd.
-
Kan inzet voorstellen maken voor EOD inzetten maar als ik deze wil gebruiken worden de EOD en Kmar voertuigen niet herkend.
Iemand hier ook last van of zie ik iets over het hoofd.
ik kan ze ook niet gebruiken bij de uitrukregels, ook niet als ik de voertuigen een eigen benaming geef
-
Ze werken bij mij allen wel.......
Heb je de wagens wel beschikbaar staan?
-