Team Alarmfase 1 MWB

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• Ik ben erg positief over het team. Ik zit nu een kleine 2 weken in het team. Gezellig, actief met de dagelijkse inzetten, en gewoon een goede sfeer! Het team groeit ook opvallend snel. De meeste leden spelen in Midden-Nederland en Brabant.
      Ik speel zelf in Zuid-Holland maar ervaar geen problemen met de inzetten e.d. die in het midden van het land plaatsvinden.

En wellicht is de naam veranderd van het team? Ik ken het nu als Alarmfase 1 nederland ;) en ik hoop dat meer spelers deze naam zullen kennen!
    • inmiddels staan we op pagina 2 van de team overzichtslijst. ook zitten we allemaal verspreid over heel Nederland en een deel van België.

Wij hebben op dit moment een hele actieve speler die dagelijks 20+ meldingen openzet waar je lekker aan kan verdienen, ook doen we van maandag t/m zaterdag een grote inzet en zondag het team-event, hierdoor groeien we heel snel. op dit moment dik 150 miljoen per maand.
      Aan gezelligheid is in ons team geen gebrek en er is overdag bijna altijd wel iemand online die een gezellig praatje wil maken.
      Ook hebben we op ons team-forum allemaal handige tips staan, die je snel helpen te groeien in het spel en met vragen kan je altijd bij anderen terecht: Samen weten we 99,9% van de keren het antwoord op je vraag.

Ben je geïnteresseerd, klik dan hier om naar het team te gaan en je aan te melden of om gewoon even te kijken.