- Nieuw
Toevoeging van een terreinvaardig politie voertuig. Komen steeds meer voor door hele land in de vorm van de toyota hilux of de toyota landcruiser
Toevoeging van een terreinvaardig politie voertuig. Komen steeds meer voor door hele land in de vorm van de toyota hilux of de toyota landcruiser
NH-DAT zitten reeds in je Hoofdbureau
Aaa alleen in hb? Sas spijtig aangezien steeds meer wijk bureau’s deze ook hebben voor strand/bos gebieden
Er is weinig verschil tussen een NH-DAT en een DA ..... Sterker zelfs de DAT kan geen arrestanten vervoeren dus als het om gewone politie taken gaat ben je beter met een DA en als het om de afbeeling gaat hang er gewoon een DAT afbeelding op.
Aaa alleen in hb? Sas spijtig aangezien steeds meer wijk bureau’s deze ook hebben voor strand/bos gebieden
Ik snap heel goed wat je bedoelt.
Bij ons in de regio ook diverse terreinvaardige dienstvoertuigen die voor gewone politie taken in het buitengebied worden ingezet.
Het zou misschien een idee zijn om de NH-DAT van de HB ook naar de gewone post te zetten. Aangezien ze ook worden gealarmeerd als DA vanaf het hoofdbureau. Zo ben ik regelmatig het trekvoertuig van me paarden kwijt😂
Zo ben ik regelmatig het trekvoertuig van me paarden kwijt
Dit is op te lossen door de DAT als "eigen voertuig" type in te stellen. Dan vliegt ie niet meer eruit als NH
Zo ben ik regelmatig het trekvoertuig van me paarden kwijt😂
Maak voor je trekvoertuig een eigen voertuig en stel deze in als 'alleen als eigen voertuig te alarmeren' dan wordt deze niet mee gealarmeerd en blijft hij beschikbaar voor je paarden.
Maak je er een andere afbeelding voor. Probleem opgelost.