Recente Activiteiten

Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

• beveren -

Heeft gereageerd op de conversatie Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!.

Quote van MPR: “Quote van beveren: “volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing:…
  • MPR -

Heeft gereageerd op de conversatie Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!.

Quote van beveren: “volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing:…
  • thijmen1210 -

• beveren -

volgens mij zit er een klein foutje in de code die jullie gemaakt hebben voor de actie ik krijg namelijk dit te zien bovenaan -50% <span class="translation_missing localeapp" title="translation missing: nl_NL.coins.title">Title</span> + volgens mij is…
  • CrustaShrimp -

Heeft gereageerd op de conversatie Functie suggestie: inzicht benodigde voertuigen na eerste voertuig ter plaatse.

Quote van MPR: “Dit is momenteel al het geval. Als het eerste voertuig aanwezig is worden de kans-percentages Omgezet in een definitief vereiste. Die verschijnt dan in het rode veld bovenin het meldingvenster. ” Voor zover ik kan zien niet, dit…
  • juriaanvv -

Bij brandweerposten kun je indeling personeel overplaatsen van het ene naar het andere. ik heb bijv. meerdere HQ politiebureaus.Ik dacht je kan onderling wel personeel overplaatsen tussen de hoofdbureaus. Nu de vraag kan dit nu wel? Want ik kon daar nu…
  • thijmen1210 -

Heeft gereageerd op de conversatie Geen 2 coins krijgen als ik een vriend uitnodig.

Heeft degene die je geworven hebt wel die link gebruikt die bij spel aanbevelen staat? Als hij/zij die link niet gebruikt hebt, krijg je geen 2 coins omdat het spel niet weet of jij hem/haar daadwerkelijk geworven hebt. Zou je dat even na kunnen vragen…
  • 112-Opa -

Vindt Data’s post leuk in de conversatie Geen personeel beschikbaar.

Like (Post)
    Probleem is inderdaad al doorgegeven aan de ontwikkelaar, maar nog niks over teruggehoord, helaas. We zullen maandag (eerst volgende werkdag) nogmaals om een statusupdate vragen :thumbup:
  • PB112SLD -

Heeft gereageerd op de conversatie Geen 2 coins krijgen als ik een vriend uitnodig.

Dat werkt dus niet, als hij het speelt zie ik ook niet zijn naam staan bij die pagina. Dan staat er bij geworven vrienden helemaal niks
  • Karst -

Heeft gereageerd op de conversatie Roepnummers Landelijke Eenheid.

• MPR -

Heeft gereageerd op de conversatie Functie suggestie: inzicht benodigde voertuigen na eerste voertuig ter plaatse.

Quote van CrustaShrimp: “Het is mijn voorstel om een beschrijving toe te voegen van de definitief benodigde voertuigen zodra het eerste voertuig ter plaatse is ” Dit is momenteel al het geval. Als het eerste voertuig aanwezig is worden de…
  • Jrh1997 -

Heeft gereageerd op de conversatie Functiesuggestie: Geplande inzetten ook echt plannen.

Ik zie zelf ook niet echt de meerwaarde. Je zal dan nog steeds rekening moeten houden dat je de betreffende wagen niet naar een andere lange melding stuurt.
  • Jrh1997 -

Ik zie persoonlijk niets in dit voorstel. Ik zie ook niet de meerwaarde van de functie aangezien de melding toch al bijna klaar is dan. Ik zou veel liever hebben dat de ontwikkelaar zijn tijd steekt in de al velen andere updates.
  • CrustaShrimp -

Heeft een nieuw topic geplaatst: Functie suggestie: inzicht benodigde voertuigen na eerste voertuig ter plaatse

Thread
    Op dit moment is er de mogelijkheid om via "Hulp bij deze inzet" inzicht te krijgen in de benodigde voertuigen en de kans op de benodigdheid van bijvoorbeeld een RV. Wanneer het eerste voertuig ter plaatse is, wordt er bijgewerkt wat er nodig is en krijg…
  • Data -

Dat is inderdaad ergens in een ver verleden eens voorgesteld op dit forum, maar niet meer naar gekeken. Ik zal hem toevoegen aan ons lijstje om naar de ontwikkelaar te sturen voor tussendoor...
  • Data -

Heeft gereageerd op de conversatie Geen personeel beschikbaar.

Probleem is inderdaad al doorgegeven aan de ontwikkelaar, maar nog niks over teruggehoord, helaas. We zullen maandag (eerst volgende werkdag) nogmaals om een statusupdate vragen :thumbup:
  • thijmen1210 -

Heeft gereageerd op de conversatie Functiesuggestie: Geplande inzetten ook echt plannen.

Hij bedoeld dat je van te voren alvast de benodigde voertuigen voor een geplande inzet (open dag, begeleiding wielrenners etc.) van jezelf kan plannen, zodat je ze zolang mogelijk de voertuigen in kan blijven zetten, maar dat je ook op tijd bent voor die…
  • Jrh1997 -

Heeft gereageerd op de conversatie Geen personeel beschikbaar.

Quote van 112-Opa: “sorry JHR, maar ik speel dit spel al 3 jaar. Dus ik weet onderhand wel hoe het werkt. :) Dit is gewoon een fout in het spel die nog steeds niet opgelost is. En ja, ik kan voertuig wel verkopen en nwe kopen, maar als probleem niet…
  • pascall31 -

Quote van Ramonvdo: “Als je zo af en toe eens een blik werpt in de teamoverzichtlijst dan kom je tot de conclusie dat deze ondertussen uit 88(!) pagina's bestaat. Ik kan me voorstellen dat je als nieuwe speler oprecht door de bomen de andere bomen niet…
  • Ramonvdo -

Als je zo af en toe eens een blik werpt in de teamoverzichtlijst dan kom je tot de conclusie dat deze ondertussen uit 88(!) pagina's bestaat. Ik kan me voorstellen dat je als nieuwe speler oprecht door de bomen de andere bomen niet meer kan zien, laat…