[SOLVED] HOvD Personeel wordt niet Opgeleid

  • Goedemiddag,


    Ik heb via mijn brandweeracedemie net geprobeerd de opleiding voor een H-OVD direct af te ronden voor 6 coins. Echter kon ik hierna de H-OVD niet inzetten omdat de vereiste opleiding niet was afgerond...


    Ik heb het nogmaals geprobeerd en opnieuw 6 coins uitgegeven.. zonder resultaat....


    Ik wil graag mijn H-OVD en 6 coins terug, want dit is natuurlijk niet fair... ik maar betalen en krijg niet voor wat ik koop.


    Alvast bedankt voor de oplossing.


    Gerwin109

  • Wat heb je geklikt? Hebt u personeel geselecteerd dat u wilt ontwikkelen?
    In welke post u wilde personeel opgeleid? Met welke persoon wilde ontwikkelen?

  • Ik had via de academie de opleiding tot H-OVD gestart, maar als ik die nu in zn auto wil laten uitrukken krijg ik de melding dat dit niet kan omdat deze persoon niet beschikbaar is:


    [H-OVD] 01-0191 heeft geen geschikt personeel beschikbaar (of met de juiste opleiding).


    Ik heb het daarna nogmaals geprobeerd maar ook daarna was het niet mogelijk de H-OVD te laten uitrukken. Ik heb beide keren de opleiding direct afgerond door 6 coins te betalen. Echter zonder resultaat....

  • Heb je de opleiding wel vol gezet met personen? Zo ja, welke post zitten die personen en wat zijn hun namen?


    Ga naar je post, kies Personeel: Bekijken. Daar kun je zien welk personeel welke opleiding heeft, of welke nog in opleiding is. Personen met de juiste opleiding kun je dan ook direct koppelen aan de gewenste auto.

  • En jij weet héél zeker dat jij alle 10 de personen die per opleiding kunt kiezen gebruik van hebt gemaakt? Wanneer je een opleiding start heb je de keuze uit welke personen jij wil kiezen.

  • Ik heb het al volgt gedaan:


    Klikken op brandweer academie -> opleiding kiezen -> HOvD-B -> klikken op Opleiden.


    Daarna heb ik de opleiding versneld afgerond door 6 coins te betalen. Ik heb dit tot twee maal toe geprobeerd maar beide keren geen opgeleid personeel ontvangen....

  • Oh? Dit is totaal niet aangegeven, waarom kan ik een opleiding starten zonder dat ik dan personen heb aangeklikt... Op deze manier is het wel erg makkelijk coins vorderen door de makers van dit spel.... Er zou dan toch minimaal een pop-up venster moeten verschijnen die mij verteld dat ik iets fout doe... Nu ben ik dus 12 coins kwijt.......


    Belachelijk... Kan hier nog iets aan gedaan worden Woukaa? Ik heb er immers voor betaald maar nu niks voor terug gekregen.....

  • Helaas dat je het 'belachelijk' vindt.


    Je kan opleidingen namelijk ook starten zonder eigen personeel te sturen. Zo kunnen teamleden zich ook inschrijven (zie de opties die er bij staan, open zetten voor zoveel tijd en kosten per persoon per dag). Zal er een stukje voor schrijven in de handleiding.


    Aan die Coins kan ik niets doen. Maar zal het aan Sebastian eens voorleggen. Graag het volgende even nalezen: Wie zijn de beheerders en wie maakt het spel.

  • Woukaa,


    Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels ook contact gehad met René (ken ik Ren'via een andere weg) En hij was het wel met mij eens dat het academiescherm enigzins onoverzichtelijk is. Ik heb zonder het door te hebben tot 2x toe 6 coins betaald waar ik niets voor terug kreeg omdat de manier van opleiden naar mijn mening niet duidelijk aangegeven is.


    Hopelijk kunnen jullie alsnog iets voor mij regelen, want dit is niet fair :-(


    alvast bedankt en een goed weekend! ;-)


    Gerwin109