Geen Arrestanten bij Volle Cellen

  • Ik weet niet of meerdere dit hebben/opmerken, maar als mijn cellen vol zitten, dan krijg ik ook meteen geen arrestanten meer, tenzij er weer plek is, ik zou denken, ik kan die van teamleden toch gebruiken als mijne vol zitten ;)

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • bijzonder is me nog niet eerder opgevallen, meestal als ik geen plek meer heb ( heb 118 cellentjes) pleur ik ze er gewoon onderweg weer uit, krijg je je gewoon je vergoeding tenminste iets daarvan...


    ik heb er geen last van...maar wie weet anderen

  • bijzonder is me nog niet eerder opgevallen, meestal als ik geen plek meer heb ( heb 118 cellentjes) pleur ik ze er gewoon onderweg weer uit, krijg je je gewoon je vergoeding tenminste iets daarvan...


    ik heb er geen last van...maar wie weet anderen

    Ik heb zelf maar 2 celletjes :P

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P

  • wat ik vergat te zeggen was dat t gebruik van je teamcellen is aan een bepaalde regio / km range gebonden, zit je te ver van je team cel, dan kan je helaas geen gebruik maken.


    maarre soms heb ik ook geen arrestaties....misschien als je wat meer poi punten aanmaak heb je meer kans op arrestaties. zoals buurtsuper, winkelcentrum en supermarkt.

  • wat ik vergat te zeggen was dat t gebruik van je teamcellen is aan een bepaalde regio / km range gebonden, zit je te ver van je team cel, dan kan je helaas geen gebruik maken.


    maarre soms heb ik ook geen arrestaties....misschien als je wat meer poi punten aanmaak heb je meer kans op arrestaties. zoals buurtsuper, winkelcentrum en supermarkt.

    Ik heb al aardig wat van die POI's + teamPOI's erbij geteld

    Kom nog wel eens met suggesties :thumbsup:
    Misschien niet altijd goed, maar tis iets xD
    Af en toe internet ervoor afspeuren :P