Tarieven diverse posten

  • Discriminatie is volgens mij verre van het goede woord, vreemd is het wel.


    Het enige wat ik erop kan zeggen is dat het in Duitsland niet anders is, er zal dus wel een reden voor zijn. En dat maakt ook nog eens dat het niet aangepast zal worden.

  • Hey,


    Het is inderdaad wel vreemd. Dat je meer moet betalen voor iets specialers(school, helikopter, academie) lijkt me logisch. Maar voor een gewone post ?
    Misschien eens bekijken of je er dan ook geen gratis ambulance kan bij krijgen.


    Groetjes

  • Hey,


    Het is inderdaad wel vreemd. Dat je meer moet betalen voor iets specialers(school, helikopter, academie) lijkt me logisch. Maar voor een gewone post ?
    Misschien eens bekijken of je er dan ook geen gratis ambulance kan bij krijgen.


    Groetjes

    Die krijg je toch al gewoon???


    Het enige verschil is dat je bij een brandweerkazerne bij het bouwen een optie krijgt om zelf een voertuig te selecteren die je wilt hebben, maar bij de ambulance gewoon standaard een ALS-ambu krijgt...


    Groet, Data

  • Als ik de Duitse handleiding lees, lijkt het erop dat de reden voor 200.000 credits voor een ambulancepost te maken heeft met uitbreiding van een brandweerpost.


    Het lijkt erop dat ervan uitgegaan wordt dat begonnen wordt met het uitbreiden van een brandweerpost: totale kosten 100.000 + 100.000. Een nieuwe ambulancepost kan je dan dus eigenlijk niet goedkoper maken dan dit bedrag.