• Dank je wel. Ik wil graag weten als je de academie bouwt of dat voor het hele team dan beschikbaar is. Of moet iedereen voor zichzelf een academie bouwen? En wanneer is het verstandig de academie te bouwen? Is nogal duur dus moet wel wat op gaan leveren ;)

  • Dank je wel. Ik wil graag weten als je de academie bouwt of dat voor het hele team dan beschikbaar is. Of moet iedereen voor zichzelf een academie bouwen? En wanneer is het verstandig de academie te bouwen? Is nogal duur dus moet wel wat op gaan leveren ;)

    De eigenaar van de academie kan ervoor kiezen om alleen eigen personeel op te leiden, of deze ook open te stellen voor teamleden.
    Op dit moment is dit gebouw alleen nodig voor de HOvD, dus zolang je die niet nodig hebt, hoef je 'm niet te bouwen.
    Je kan ook de WvD opleiden, maar die heeft nu nog geen functie in het spel.


    Edit: Op dit moment is de academie ook nodig voor de WvD en de AGS!

  • Vraagje over de AGS. Ik heb de eerste opgeleid en in zijn auto gezet. Nu krijg ik bij sommige meldingen te zien dat hij niet de goede opleiding of geschikt personeel heeft. Hoe los ik dit op? Welke opleiding mis ik of welk personeel mis ik?

  • Vraagje over de AGS. Ik heb de eerste opgeleid en in zijn auto gezet. Nu krijg ik bij sommige meldingen te zien dat hij niet de goede opleiding of geschikt personeel heeft. Hoe los ik dit op? Welke opleiding mis ik of welk personeel mis ik?

    1. Heb je echt de AGS opleiding gekozen en is deze succesvol afgerond? Check dit door op de kazerne van de medewerker te klikken die volgens jou is opgeleid. Klik op 'personeel bekijken' en kijk vervolgens of er in de kolom 'Opleiding' ook echt AGS staat.


    2. Heb je specifiek het AGS voertuig gekocht en niet per ongeluk een andere? Klik in de kazernelijst op het roepnummer van het desbetreffende voertuig en kijk of dit ook echt een AGS voertuig is.


    3. Heb je de opgeleide persoon gekoppeld aan een vast voertuig (in dit geval het AGS voertuig)? Als je dit niet doet, kan het voorkomen dat de opgeleide AGS met een ander voertuig van die kazerne (zoals TS of HW) uitrukt. Als je dit niet hebt ingesteld, klik dan rechts op het potloodje van de opgeleide persoon en selecteer vervolgens je voertuig in het uitklapmenu achter de tekst 'Gebonden aan'.


    4. Alarmeer je het voertuig door middel van een alarm en uitrukregel, of handmatig? Als je het voertuig met een alarm en uitrukregel alarmeert, probeer het dan eens handmatig te doen en te kijken of dat wel lukt. Misschien zit daar ergens een foutje... :/


    Waarschijnlijk is het één van deze vier punten die het probleem veroorzaakt. Als je aan alle drie de punten 'voldoet' en het probleem er nogsteeds is, zeg het dan maar...
    Succes! :thumbup:


    Groet, Data