Koppelfunctie voertuigen

  • Beste Gameteam,

    Mij lijkt het een leuk idee om de mogelijkheid te hebben om twee of meer voertuigen aan elkaar te koppelen.

    Hiermee bedoel ik, dat als de ene gealarmeerd wordt, de andere automatisch meegaat.
    Een voorbeeld uit mijn gebied zijn de CO en VC van Barendrecht. Die rijden (voor zover ik weet) altijd samen als zij ingezet worden.
    Ook bijvoorbeeld voor later, als we de MICU update krijgen, om een MICU met een dienstvoertuig van een intensivist te koppelen.

    Dit zijn natuurlijk maar een paar voorbeelden, er zijn veel meer mogelijkheden.

    Groetjes,

  • Naast de optie inzetvoorstellen bestaat er ook een optie groep maken. Hierin kan je meerdere voertuigen los selecteren. Totdat er wellicht een functie komt zoals jij beschrijft kan je die optie gebruiken. Ik gebruik dat bijvoorbeeld om STH West, STH Midden enz als losse groepen te alarmeren.

  • Naast de optie inzetvoorstellen bestaat er ook een optie groep maken. Hierin kan je meerdere voertuigen los selecteren. Totdat er wellicht een functie komt zoals jij beschrijft kan je die optie gebruiken. Ik gebruik dat bijvoorbeeld om STH West, STH Midden enz als losse groepen te alarmeren.

    Ja die gebruik ik nu. Probleem is alleen dat dan mn inzetvoorstellen op gegeven moment vol komen te staan daarmee...
    Vandaar de suggestie ;):D