Personen onwel door hitte zit fout in 2 varianten

  • Goeden avond,


    Merk net dat er 2 varianten zijn van Personen onwel door hitte, waar OVD-P gevraagd word maar die krijg je dus ook als je geen HB hebt.

    Dit kan vervelend zijn voor spelers die geen HB hebben in een regio maar dus wel deze melding krijgen en dus of in team moeten vragen voor OVD-P of deze uit een verder gelegen regio alarmeren mits je die hebt.

    Dit kan makkelijker worden opgelost door bij de melding 1 HB toe te voegen en daardoor word hij niet meer gegenereerd.

    Lijkt me een snelle oplossing voor en veel ergernis bij spelers voorkomen.

  • De ovd-p is een verplicht voertuig vanaf 5 politiebureaus. Iemand die een ovd-p nodig heeft, maar deze nog niet gekocht heeft heeft waarschijnlijk niet goed opgelet.

    sinds wanneer???? zo ver ik weet is een OVD-P een HB wagen en als ik geen HB wil dan kan ik ook geen OVD-P hebben dus waar staat OVD-P verplicht na 5 posten want dan word je dus verplicht na 5 posten HB te maken.

  • sinds wanneer???? zo ver ik weet is een OVD-P een HB wagen en als ik geen HB wil dan kan ik ook geen OVD-P hebben dus waar staat OVD-P verplicht na 5 posten want dan word je dus verplicht na 5 posten HB te maken.

    En daar zijn de handleidingen voor :-)
    https://blog.meldkamerspel.com/voertuigen/

    "De OVD-P is vanaf 5 gewone Politiebureau’s benodigd, en krijg je bij de koop van een Politie hoofdbureau."

  • Het is altijd zo geweest dat je een de ovd-p vanaf 5 posten nodig hebt.
    Echter voegen we de laatste tijd bij meldingen waar een ovd-p nodig is ook de requirement toe voor een HB om beginnende spelers extra te helpen met het krijgen van meldingen die ze niet kunnen afronden.


    Echter blijven er dus bij de oudere meldingen dit soort punten inzitten. We kunnen namelijk niet in een keer de ontwikkelaar alle inzetten bij laten werken.
    Wanneer er nu een verandering aan de inzet zal komen zal dit opgelost worden.


    De link van de melding verwijst overigens naar het spel en niet naar de melding.
    Maar ik heb ze even met de hand bekeken. Naast dat het HB niet benoemd staat zouden we volgens nieuwe berekeningen ook meer politie posten vragen voor deze melding. En zouden er ook meer credits aan verdiend worden.