Ik zag dat bij de extra versie vliegtuig neergestort de Incident keuze Brandweer is en er geen VBB bij staat. Mag ik er dan vanuit gaan dat er geen vliegtuigen neerstorten op vliegvelden?
Extra versies Vliegtuig neergestort
-
-
ik denk dat deze incident keuze verder niet is aangepast. Ook de reeds bestaande meldingen 'Vliegtuig neergestort' hebben enkel de standaard brandweer als incident keuze.
Natuurlijk kan een vliegtuig ook neerstorten op een vliegveld, maar de kans is groter dat er dan sprake is van een (mislukte) noodlanding. Ik vermoed dat de aanwezigheid van de melding noodlanding vliegtuig maakt dat vliegtuig neergestort niet specifiek aan de vbb is gekoppeld, icm het feit dat voor deze melding geen AFO/OSC of Crashtender benodigd is.
-
ik denk dat deze incident keuze verder niet is aangepast. Ook de reeds bestaande meldingen 'Vliegtuig neergestort' hebben enkel de standaard brandweer als incident keuze.
Natuurlijk kan een vliegtuig ook neerstorten op een vliegveld, maar de kans is groter dat er dan sprake is van een (mislukte) noodlanding. Ik vermoed dat de aanwezigheid van de melding noodlanding vliegtuig maakt dat vliegtuig neergestort niet specifiek aan de vbb is gekoppeld, icm het feit dat voor deze melding geen AFO/OSC of Crashtender benodigd is.
De kans dat een voorzorgslanding op een vliegveld mis gaat is vele malen groter dan dat een vliegtuig neerstort.
Maar ach... dit spel heeft alle realiteit al verloren.....
-
De kans dat een voorzorgslanding op een vliegveld mis gaat is vele malen groter dan dat een vliegtuig neerstort.
Maar ach... dit spel heeft alle realiteit al verloren.....
We hebben varianten voor vliegtuig neergestort zowel op vliegvelden als er buiten.
Op dit moment is er gekozen om deze versie buiten de vliegvelden te laten plaatsen, omdat het mogelijk is door het hele land. Het zou onrealistisch zijn als een vliegtuig alleen op een vliegveld kan neerstorten.
Ze zouden voor het mooie welk meerdere POI van het vliegveld kunnen toevoegen aan het lijstje van POI voor de melding, dan heb je niet perse de vliegtuigbrandweer nodig, maar die kan je dan zelf kiezen om mee te sturen.
-
We hebben varianten voor vliegtuig neergestort zowel op vliegvelden als er buiten.
Op dit moment is er gekozen om deze versie buiten de vliegvelden te laten plaatsen, omdat het mogelijk is door het hele land. Het zou onrealistisch zijn als een vliegtuig alleen op een vliegveld kan neerstorten.
Ze zouden voor het mooie welk meerdere POI van het vliegveld kunnen toevoegen aan het lijstje van POI voor de melding, dan heb je niet perse de vliegtuigbrandweer nodig, maar die kan je dan zelf kiezen om mee te sturen.
Mee eens om de POI vliegveld toe te voegen. Doe dan meteen bij Incident keuze VBB toevoegen zodat de spelers die enkel VBB spelen ze ook krijgen. Iedereen blij lijkt me.
-
Piet2001
6 mei 2023 om 12:51 Verplaatste het topic van het forum Hoofdforum naar forum Overzichtspagina Suggesties. -
- Offizieller Beitrag
Topic verplaatst naar suggesties. Omdat ik hieruit opmaak dat jullie graag de VBB generatie optie en POI toegevoegd hebben.
Voor mij is dit in de basis prima, als de rest er ook achter staat.
Dit zal zowel gelden voor GT als de community.
Dus mocht iemand hier nog een specifieke mening bij hebben, voel je vrij deze te laten horen. Mocht er weinig bezwaar zijn, kunnen we altijd kijken naar de mogelijkheden. -
- Offizieller Beitrag
Opties voor de melding 23
-
Zowel als POI als extra generatietype toevoegen (12) 52%
-
Melding ook vanuit VBB laten genereren (7) 30%
-
Laten zoals die is, geen aanpassingen maken (4) 17%
-
POI vliegveld toevoegen (0) 0%
Even een Poll om de opties duidelijk te houden
-
Iets te snel op enkel VBB geklikt. Wat mij betreft zowel Poi als VBB
-
- Offizieller Beitrag
ja soms moet je ff alle opties lezen voordat je stemt. Maar ik heb de optie voor het aanpassen van je stem toegevoegd
-
ja soms moet je ff alle opties lezen voordat je stemt. Maar ik heb de optie voor het aanpassen van je stem toegevoegd
-
Even een Poll om de opties duidelijk te houden
Gaat dit nog een vervolg krijgen?
-
- Offizieller Beitrag
De poll stond met verloopdatum voor vandaag.
Maar ik verwacht niet al te veel veranderingen.Zodra dit bekend is, zal een aanpassing naar de ontwikkelaar worden gezonden.
-
De poll stond met verloopdatum voor vandaag.
Maar ik verwacht niet al te veel veranderingen.Zodra dit bekend is, zal een aanpassing naar de ontwikkelaar worden gezonden.
-
- Offizieller Beitrag
De meldingen komen nu ook voor op vliegvelden.
De wijziging is vandaag doorgevoerd -
De meldingen komen nu ook voor op vliegvelden.
De wijziging is vandaag doorgevoerdTop