Politievaartuigen

  • In het onderwerp:


    Is aangegeven dat politievaartuigen niet haalbaar zijn. Dat was in 2016. Inmiddels kennen we in het spel meerdere vaartuigen. Wordt er inmiddels anders gekeken naar de optie politievaartuigen?

    Nee.


    Het spel kent nog steeds geen verschil tussen water en land. Het verschil met de huidige vaartuigen is dat deze voornamelijk op zee worden ingezet, waardoor je niet snel het probleem hebt dat vaartuigen over het land verplaatsen. Voor de binnenwateren is dit zover ik weet nog steeds niet het geval.

  • Nee.


    Het spel kent nog steeds geen verschil tussen water en land. Het verschil met de huidige vaartuigen is dat deze voornamelijk op zee worden ingezet, waardoor je niet snel het probleem hebt dat vaartuigen over het land verplaatsen. Voor de binnenwateren is dit zover ik weet nog steeds niet het geval.

    Die redenatie gaat volgens mij niet helemaal op... Voor KW en RB-G/K is dat inderdaad zo. Die worden over het algemeen vooral ingezet op zee. Maar we kennen nu ook de WOA, die wordt over het algemeen in de binnenwateren ingezet toch?