[MKSF-028] Patrouille Rijkswaterstaat

  • Goedeavond,

    Het lijkt mij een toegevoegde waarde als we patrouilles in kunnen stellen voor RWS voertuigen, in het echt rijden die ook veel rond over de snelwegen en staan in de spits geregeld op strategische punten bij op en afritten. Het lijkt me handig dit in het spel ook te kunnen realiseren. Zeker het patrouilleren, maar het tijdelijk plaatsen op bepaalde strategische punten kan ook handig zijn.

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Patrouille Rijkswaterstaat” naar “[MKSF-028] Patrouille Rijkswaterstaat”.
  • Goedeavond,

    Het lijkt mij een toegevoegde waarde als we patrouilles in kunnen stellen voor RWS voertuigen, in het echt rijden die ook veel rond over de snelwegen en staan in de spits geregeld op strategische punten bij op en afritten. Het lijkt me handig dit in het spel ook te kunnen realiseren. Zeker het patrouilleren, maar het tijdelijk plaatsen op bepaalde strategische punten kan ook handig zijn.

    Een soort permanente UGS, maar dan dat je een tijd kunt instellen wanneer een voertuig naar die plek gaat. Net zoals je nu de diensttijden kunt instellen bijvoorbeeld? Zou heel erg helpen met dekking voor rea spelers!