[VA-006] Pediatric Intensive Care Unit (PICU)

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Voertuig suggesties” naar “Pediatric Intensive Care Unit (PICU)”.
  • Wordt in het land heel veel gedaan door de MICU met aangepaste brancard, deze zit ook nog niet in de game, dus zou een logischer suggestie zijn.

    Ik zie ook niet echt een reden voor een PICU want volgens mij hebben ziekenhuizen nog helemaal geen uitbreiding kinderafdeling.

  • Zijn best veel ziekenhuizen om op te noemen met een kinderafdeling, aangezien de picu's in real ook bestaat zou het wel fijn zijn dat deze ook worden toegevoegd inclusief micu dan is het net zo realistisch om te spelen..

    Ja, er zijn best veel ziekenhuizen met een kinderafdeling, er zijn ook veel ziekenhuizen met een oncologische of orthopedische afdeling of een afdeling infectieziekten.

    Als je alle afdelingen in het ziekenhuis wilt hebben en wilt kunnen uitbreiden kan je honderden uitbreidingen bedenken...

    Wat ik zeg is dat er momenteel nog geen uitbreiding kinderafdeling (en daarop volgend kinder intensive care en daarop volgend neonatologie) is, waardoor een PICU op dit moment in het spel geen meerwaarde heeft.

    Daarnaast is het zo dat er misschien 1 of 2 specifieke PICU eenheden in Nederland zijn, omdat de rest van de PICU ritten door een MICU worden gereden, dus zie ik de meerwaarde van een PICU op dit moment niet.

  • Jrh1997

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Pediatric Intensive Care Unit (PICU)” naar “[VA-006] Pediatric Intensive Care Unit (PICU)”.