UItbreidings mogelijkheden voor bepaalde incidenten.

  • Ik weet niet of dit eerder is behandeld. Ik weet ook niet of ik het zo moet doen. Maar ik heb een suggestie voor een paar incident uitbreidingen:


    Is het misschien mogelijk om de incidenten:

    - Bestuurder onder invloed

    - Gevaarlijk rijgedrag


    een uitbreidings mogelijkheid te geven naar bijvoorbeeld:
    - Auto tegen woonhuis
    - Auto Tankstation ingereden
    - Personenauto ter water

    M.v.g.

  • Zitten al in het spel volgens mij

    Je kunt altijd kijken bij mogelijke incidenten wat er al aanwezig is in het spel

    Deze inzetten zitten in het spel zonder uitbreidingsmogelijkheden.


    Ik zou ook voorstellen om bij inzetten betreffende verkeersongevallen eventueel de kans op arrestanten bij te steken als zijnde een persoon die positief blaast na een ongeluk veroorzaakt te hebben.

  • Zitten al in het spel volgens mij

    Je kunt altijd kijken bij mogelijke incidenten wat er al aanwezig is in het spel

    Deze zitten inderdaad in het spel, maar er zit geen mogelijkehid tussen, dat als bijvoorbeeld "Bestuurder onder invloed" komt, dat deze dan escaleert naar "Auto tegen woonhuis".


    Deze inzetten zitten in het spel zonder uitbreidingsmogelijkheden.


    Ik zou ook voorstellen om bij inzetten betreffende verkeersongevallen eventueel de kans op arrestanten bij te steken als zijnde een persoon die positief blaast na een ongeluk veroorzaakt te hebben.

    Inderdaad, dat zou ook echt iets top zijn, want der gebeuren ook wel vaker ongelukken doormiddel dat 1 of meerdere personen onder invloed zijn van een bepaalde substantie.