24-02-2016 Icoontjes + Nieuwe meldingen

  • Vandaag twee nieuwe dingen!
    1. Je kunt de melding icoontjes veranderen naar je eigen wensen! Vanaf nu heet de de voertuigverzamelingen optie ook Afbeeldingverzamelingen!
    2. Vanaf vandaag komen er nieuwe meldingen! Vandaag:
    - Liftopsluiting - 1 Brandweerpost
    - Overdosis alcohol - 1 Ambulancestandplaats
    - Bloedneus - 1 Standplaats
    - Pijn op de borst - 3 Standplaatsen
    - Astma aanval - 3 Standplaatsen
    - Beroerte - 3 Standplaatsen
    - Koortsstuip - 3 Standplaatsen
    - Gevallen persoon - 1 Standplaatsen
    - Brand in garagebedrijf - 12 Posten (Heeft POI Garage nodig)

  • @KCLDP het is niet nodig om in meerdere topics dezelfde 'klacht' te plaatsen. De admins zullen vast alles lezen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je opmerking niet gezien wordt.


    Verder vraag ik me af waarom je dat niet realistisch vindt. Tuurlijk kan ik met een bloedneus ook met de auto naar t ziekenhuis, maar als ik van mn fiets af val, kan ook iemand me brengen..

  • Je moet wel een flinke bloedneus hebben wil je door de ambulancedienst vervoerd moeten worden.
    En aangezien die heel vaak voorkomt in het spel vind ik het niet realistisch.


    Ook als je van je fiets valt hoef je niet perse met de ambulance naar het ziekenhuis, dat ligt aan de ernst van de situatie.
    De kans dat je na een val van je fiets naar het ziekenhuis vervoerd moet worden door de ambulancedienst is realistischer dan het hebben/krijgen van een bloedneus. Mocht dat komen door bijvoorbeeld een val van de fiets, zal er altijd onderliggend lijden zijn waardoor je niet met eigen vervoer maar door de ambulancedienst naar het ziekenhuis wordt vervoerd.

  • Vraag over het aantal standplaatsen; telt de ambu-post ook mee als standplaats of alleen de standplaatsen bij een BW-kazerne?

    Wanneer je aan ambu-post koopt dan telt die mee als standplaats. Bij de meldingen die je kan krijgen ligt het er net als bij de brandweer aan hoeveel posten je hebt voordat je een bepaalde melding kan krijgen, dus ook met de ambulance.
    NB: Wanneer je de brandweerkazerne uitbreidt met een ambulance-standplaats, telt deze ook mee als ambu-post, omdat hier ook een ambulance kan staan en dus reeds geschikt is voor een uitruk.