Suggesties uitlenen credits en betalen personeel, autos,....

  • Hey,


    Ik heb even zitten denken erover en over een van mijn suggesties gesproken in mijn team en zou het toch graag willen voorstellen:


    - Credits uitlenen aan teamgenoten: Het zou leuk zijn als je credits zou kunnen uitlenen aan teamgenoten die deze dan kunnen terug betalen in stukjes al dan niet met een "rente", ook is het misschien een idee om een soort "bank" te creëren waar je credits kan lenen

    - Betalen voertuigen en gebouwen: Voertuigen en gebouwen hebben uiteraard ook een mankementen, waarom niet moeten betalen voor bv: garagebezoek,.... om de x-aantal kilometer of om de maand voor de gebouwen een klein bedragje

    - Betalen personeel: Wij werken allemaal en willen hier uiteraard voor betaald worden, waarom ons personeel dan niet betalen? Ocharme die mensjes :P


    Het zijn maar ideeën

  • Wacht nog even, dan vind je de posten al duur genoeg om de laatste 2 suggesties te schrappen :P


    Ik denk dat die eerste ook niet zo'n goed idee is. Het is leuk, maar je teamspelers moeten dan wel blijven spelen. Daarnaast kan je in veel team toch wel snel credits verdienen en heeft het dus ook niet zo veel zin.

  • hey,


    ik betaal momenteel 1.500.000 per brw post,

    en zou het zeker niet erg vinden om cr uit te lenen, ook al stopt een speler en zie ik mijn cr niet terug

    cr heb je op een bepaald niveau zo binnen, en beginnende spelers moeten er lang voor spelen zodat ze hun interesse verliezen


    grts...

  • Wacht nog even, dan vind je de posten al duur genoeg om de laatste 2 suggesties te schrappen :P


    Ik denk dat die eerste ook niet zo'n goed idee is. Het is leuk, maar je teamspelers moeten dan wel blijven spelen. Daarnaast kan je in veel team toch wel snel credits verdienen en heeft het dus ook niet zo veel zin.

    Je kan misschien wel de teamkas gebruiken als bank🤔 maar ik zou niet weten wat je überhaupt verder kan doen met de teamkas (ben geen penningmeester)

    In ons team lopen we er al tegen aan dst de teamkas een beetje overbodig wordt, want overal waar onze posten staan staat al iets🤔

  • dan haalmje de uitdaging wel erg uit het spel. als je als beginner even 20 posten neerzet en dan naar teaminzetten stuurt en na 1 dag al weer alles heb terugverdiend, dan gaat het wel heel snel.

    Gast hoe wil je als beginner 'ff' 20 posten neer zetten😂 das 2 miljoen waar je over praat hè.

    De 1e dag heb je misschien net 200.000 binnen.

  • Voor mij part klinkt het als leuke ideeën!

    Alleen zou je het deel van extra kosten voor de voertuigen, gebouwen en personeel op een hoger level moeten krijgen.

    Net als hoe het is verdeelt met de aantal pol, ambu en bw posten. (Na 25 stuks wordt het duurder)

    Zo kun je als beginner eerst opstarten met een paar posten zoals iedereen is begonnen en dan komt dit later.

  • Voor mij part klinkt het als leuke ideeën!

    Alleen zou je het deel van extra kosten voor de voertuigen, gebouwen en personeel op een hoger level moeten krijgen.

    Net als hoe het is verdeelt met de aantal pol, ambu en bw posten. (Na 25 stuks wordt het duurder)

    Zo kun je als beginner eerst opstarten met een paar posten zoals iedereen is begonnen en dan komt dit later.

    Daar ga ik volledig met akkoord

  • Je kan misschien wel de teamkas gebruiken als bank🤔 maar ik zou niet weten wat je überhaupt verder kan doen met de teamkas (ben geen penningmeester)

    In ons team lopen we er al tegen aan dst de teamkas een beetje overbodig wordt, want overal waar onze posten staan staat al iets🤔

    Ik bedoelde vooral een centrale bank maar ook dat kan uiteraard

  • dan haalmje de uitdaging wel erg uit het spel. als je als beginner even 20 posten neerzet en dan naar teaminzetten stuurt en na 1 dag al weer alles heb terugverdiend, dan gaat het wel heel snel.

    Hoe bedoel je dit? Als dat zo is moet je niet lenen en kan je gemakkelijk de extra kosten betalen

  • Je kan misschien wel de teamkas gebruiken als bank🤔 maar ik zou niet weten wat je überhaupt verder kan doen met de teamkas (ben geen penningmeester)

    In ons team lopen we er al tegen aan dst de teamkas een beetje overbodig wordt, want overal waar onze posten staan staat al iets🤔

    je kan alleen team ziekehuizen en team cellenblokken kopen en uitbreiden voor de rest dat ik weet kan je er niks mee doen

  • ik merk er weinig van als ik 2 miljoen uitleen, voor mijn part geef ik het weg. in ons team verdien je gerust 2 miljoen per dag hoor, dan krijg je opeens wel heel snel grote spelers erbij.

    Volgens mij begrijpen we mekaar verkeerd🤔😅

    Ik dacht dat je bedoelde dat een speler die net begint in het spel geen 2 miljoen verdient in een dag.

    Maar jij hebt het dus over het uitlenen van 2 miljoen... wat is daar nou leuk aan🤔😅 je kan iemand helpen dat is goed maar als je alleen grote spelers wilt creëren heb je toch niks aan😂

  • Dit soort voorstellen zijn eerder aangedragen en eigenlijk vrijwel altijd direct afgekeurd door de ontwikkelaar. Dit onder andere omdat het credits overhevelen tussen accounts een deur opent om vals te spelen door meerdere accounts aan te maken en al hun geld naar één hoofdaccount over te boeken.

    VWB onderhouds- en personeelskosten Dit lijkt me maar weinig toevoegen aan het spel. Voor grotere accounts lopen de kosten al flink op, om dan nog een extra vaste kostenpost toe te voegen biedt dan verder ook geen meerwaarde.

  • Dit soort voorstellen zijn eerder aangedragen en eigenlijk vrijwel altijd direct afgekeurd door de ontwikkelaar. Dit onder andere omdat het credits overhevelen tussen accounts een deur opent om vals te spelen door meerdere accounts aan te maken en al hun geld naar één hoofdaccount over te boeken.

    VWB onderhouds- en personeelskosten Dit lijkt me maar weinig toevoegen aan het spel. Voor grotere accounts lopen de kosten al flink op, om dan nog een extra vaste kostenpost toe te voegen biedt dan verder ook geen meerwaarde.

    Wat betreft het lenen van coins zou het de bedoeling zijn terug te betalen met interest. Ik snap dat je zegt dat dit tot valsspelen kan leiden maar kunnen we dan geen bank creeeren die van het spel zelf is dus niet lenen bij elkaar maar bij MKS zogezegd. Dit dan pas vanaf een bepaald niveau en maar bepaalde bedragen (dus niet zomaar miljoenen lenen elke dag). Als je dan hebt terugbetaald kan je pas opnieuw lenen.


    Wat de personeels en onderhoudskosten betreft ga ik er niet verder op in,


    Ik denk maar actief mee en hoop dat jullie het toch een kunnen/mogen bekijken.