Grote team-inzet: naamgrootte en inhoud

    • Het maximum aantal tekens voor een eigen inzet bij het maken van een grote inzet, zijn we steeds een beetje te beperkt in het aantal tekens voor de titel. Het zou leuk zijn als de huidige 30 tekens uitgebreid wordt tot zeker 45 misschien zelfs 60 tekens.


    • Ook is het interessant om bovenop het aantal voertuigen, ook een minimaal aantal benodigde personeelsleden voor brandweer en politie te kunnen invullen. Dat kun je dan een eventueel een maximum voor instellen dat we kunne invullen zoals we nu max 100 voertuigen per soort kunnen doen.


    • Het max aantal voertuigen zou ik veranderen van 100 max per soort naar een kleiner aantal, vermenigvuldigt met het aantal teamleden.


    • En een herinnering naar DE om AT en Heli toe te voegen mag ook altijd.


    • Op een inzet telt de hondengeleider zowel als een hondengeleider als een noodhulpeenheid. De Hoofdofficier van dienst doet ditzelfde voor de gewone Officier van dienst (brandweer).
      Is dit bedoelt gedrag of een ongewenst effect?
  • Het maximum aantal tekens voor een eigen inzet bij het maken van een grote inzet, zijn we steeds een beetje te beperkt in het aantal tekens voor de titel. Het zou leuk zijn als de huidige 30 tekens uitgebreid wordt tot zeker 45 misschien zelfs 60 tekens.

    Mee eens, zou een goede aanpassing zijn. Momenteel moet je bepaalde omschrijvingen flink afkorten.

    Ook is het interessant om bovenop het aantal voertuigen, ook een minimaal aantal benodigde personeelsleden voor brandweer en politie te kunnen invullen. Dat kun je dan een eventueel een maximum voor instellen dat we kunne invullen zoals we nu max 100 voertuigen per soort kunnen doen.

    Benodigd personeel is naar mijn mening totaal overbodig bij de grote inzet, dan maak je het aantal voertuig wat groter.

    Het max aantal voertuigen zou ik veranderen van 100 max per soort naar een kleiner aantal, vermenigvuldigt met het aantal teamleden.

    Volgens mij is er al de wens om dit juist omhoog te brengen. Waarom er een ingewikkelde formule van maken. Gewoon in je team afspraken maken hierover als je nog niet groot bent.


    En een herinnering naar DE om AT en Heli toe te voegen mag ook altijd.

    Volgens mij staat dit idd al op lijst. Is al een herinnering naar toe gegaan. Zal in DE vanzelf opgepakt worden dan.


    Op een inzet telt de hondengeleider zowel als een hondengeleider als een noodhulpeenheid. De Hoofdofficier van dienst doet ditzelfde voor de gewone Officier van dienst (brandweer).
    Is dit bedoelt gedrag of een ongewenst effect?

    Klopt, dat zijn dubbelfuncties. Zelfde als de TS-OR die voor OR en TS werkt.