• Kan je proberen als je alle modules uitschakeld of je dan nog hetzelfde probleem hebt?

    En als er dan geen probleem is, zou je dan 1 voor 1 kunnen proberen met opnieuw inschakelen wanneer het probleem terugkomt?


    Aanvulling:

    Heb je de instelling sorteer meldingen aanstaan in uitgebreide meldingenlijst?

  • Kan je proberen als je alle modules uitschakeld of je dan nog hetzelfde probleem hebt?

    En als er dan geen probleem is, zou je dan 1 voor 1 kunnen proberen met opnieuw inschakelen wanneer het probleem terugkomt?


    Aanvulling:

    Heb je de instelling sorteer meldingen aanstaan in uitgebreide meldingenlijst?

    Ik lees net je bericht. Ik had net al alle scripts verwijderd, cookies verwijderd en nu LSSM er als eerste opzetten en per instelling aanzetten en testen.

    Sorteerfunctie heb ik alleen aan als ik hem een keer weil gebruiken. Anders staat hij uit.

    Als ik klaar ben kom ik erop terug, zal wel even duren, want het zijn behoorlijk wat instellingen :) :)

  • Kan je proberen als je alle modules uitschakeld of je dan nog hetzelfde probleem hebt?

    En als er dan geen probleem is, zou je dan 1 voor 1 kunnen proberen met opnieuw inschakelen wanneer het probleem terugkomt?


    Aanvulling:

    Heb je de instelling sorteer meldingen aanstaan in uitgebreide meldingenlijst?

    Uitgevoerde stappen;

    1 - Alle scripts verwijderd

    2. Tampermomkey verwijderd

    3. Tampermonkey extentie geinstalleerd
    4. LSSM V4 geinstalleerd én alle apps uitgeschakeld

    5. per app en per instelling van de app, instellingen aangezet

    6. Uitgebreide meldingenlijst --> geen problemen

    7. Uitgebreid Meldingsvenster / instelling "Voertuigen laden knop in koptekst" --> N-Toets werkt niet.
    8. Backup van LSSM V4 teruggezet, instelling "Voertuigen laden knop in koptekst" uitgezet --> N-Toets werkt.

    Deze oplossing getest in Firefox, Chrome en Edge (in alle browsers trad de fout op)


    Voor mij is het probleem opgelost. Zonder deze optie kan ik wel leven :)

  • Top, dank je. Ga dit probleem doorgeven. Heb het zelf ook even getest en kan inderdaad specifiek die functie ook aanwijzen als probleem.

  • Ik heb hetzelfde probleem met de sneltoets N, en daarnaast ook een probleem met ALT+O (sneltoets voor inzetvoorstel OVD-H). Die werkt sinds de update van LSS-manager ook niet meer bij mij. Ik vermoed dat er daarvoor een soort gelijk iets geldt. Ik heb LSS-manager uitgezet en dan is het probleem opgelost. Verder heb ik in LSS-manager geen sneltoetsen ingesteld die dit kunnen verstoren. Een snelle oplossing zou mooi zijn!

  • Rene-MKS probleem met de sneltoets `n` is opgelost. Zal in de volgende update ook voor jullie beschikbaar komen.


    lametje06 Ik heb het probleem zelf niet met LSSM aan, kan je aangeven welke instellingen je aan hebt staan van Uitgebreid meldingsvenster.

    Eventueel een export van de instellingen kan je ook toesturen (eventueel privé) indien je dat makkelijker vindt.

  • Rene-MKS probleem met de sneltoets `n` is opgelost. Zal in de volgende update ook voor jullie beschikbaar komen.


    lametje06 Ik heb het probleem zelf niet met LSSM aan, kan je aangeven welke instellingen je aan hebt staan van Uitgebreid meldingsvenster.

    Eventueel een export van de instellingen kan je ook toesturen (eventueel privé) indien je dat makkelijker vindt.

    Heb vandaag weer eens geprobeerd maar het lijkt nu ineens opgelost te zijn. Ik hou je op de hoogte als het weer raar gaat doen, maar ga er vanuit dat het klaar is.

  • krijg ik helaas de laatste tijd vaker

    Although XY does not want to realize that, this is an error we cannot fix. It is just an alternative way of the "Serverfehler" view.

    After 32 seconds of request, the response "service unavailable" has been returned instead of the expected vehicle.

    However, we cannot change that unfortunately ?(

  • De laatste dagen wat problemen met LSSM.
    - Regelmatig niet laden (rode voertuigenscherm blijft ingeklapt en geen button inzetvoorstellen terugzetten)

    yes, there unfortunately is a bug currently but we were not able to fix it yet.


    - Benodigde tankautospuit staat wel in gele scherm, maar niet in benodigde voertuigen (zie screenshot https://prnt.sc/rDvE99a-xi2r)
    Zodra de de SL aangekomen is, wordt de tankautospuit wel gevraagd bij benodigde voertuigen (https://prnt.sc/W8G02O9c5ZG5)

    That is a bug of the game, which does not always show the Tankautospuit requirement in the red box

  • Belangrijke informatie over het verzamelen van metadata

    Vanaf versie 4.5.10 (voor beta's al vanaf nu, gezien het feit dat de onofficiële update is geïnstalleerd), wordt de versie van het geïnstalleerde gebruikerscript ook bijgehouden samen met de vorige metadata.

    Deze informatie is al ingebouwd in onze verklaring over het verzamelen van metadata en zal ook worden ingebouwd in de volgende release notes.


    Waarom doen we dit?

    In de volgende updates zullen er waarschijnlijk meer updates van het userscript zijn. Om het oplossen van problemen hier te vereenvoudigen, kunnen we dan eenvoudig via telemetrie zien of de update bij een gebruiker is aangekomen of niet.


    Automatische popup

    Ook zal LSSM een popup laten zien als een belangrijke update van het userscript nog niet is geïnstalleerd.

    We zijn ons ervan bewust dat dit vervelend kan zijn, maar de popup komt maximaal een keer per release en alleen voor releases waarbij het userscript is geupdate.

    Ja, Tampermonkey informeert ook uit zichzelf over userscript updates, maar dit kost altijd tijd en kan theoretisch worden uitgeschakeld. Echter, omdat LSSM misschien niet meer werkt zonder deze userscript veranderingen, is deze popup erg nuttig.


    Weigeren van metadata

    Natuurlijk kunnen metadata nog steeds op elk moment worden gedeactiveerd via de LSSM-instellingen en kunnen reeds verzamelde metadata worden verwijderd via een kort, informeel verzoek aan het team.

    Gebruikers die het niet eens zijn met de uitbreiding van het verzamelen van metadata kunnen op elk moment LSSM de-installeren of het verzamelen deactiveren.


    Met vriendelijke groet

    uw LSSM-team


    🇩🇪 Bericht op DE-Forum

    🇬🇧🇺🇸 Bericht op EN-Forum

  • Sinds gisteren is MKS extreem langzaam in Firefox. Het laden van de volgende pagina team ledenlijst duurt zomaar 40 seconden, langer of zelfs een freeze van het scherm. Dan rest maar één optie, browser sluiten.
    Na het aanklikken van de betreffende pagina, in dit geval https://www.meldkamerspel.com/verband/mitglieder?page=9, blijft die tekst lang zichtbaar, links onder in het scherm. Op een gegeven moment verdwijnt de tekst en verschijnt de laad-indicator van LSSM. Na enige tijd gaat die lopen, heel langzaam, om ergens halverwege te bevriezen.
    Dit is maar een voorbeeld, gebeurt ook bij het klikken van meldingen.

    In andere browsers geen probleem (Edge en Google)
    Met LSSM V4 uitgeschakeld ook geen problemen

  • Dank je voor je verslag!

    We hebben een tweede, soortgelijke melding ontvangen, maar we hebben de bron van het probleem nog niet kunnen achterhalen.

    Aangezien er slechts 2 van de meer dan 1000 spelers dit gemeld hebben, zal het moeilijk zijn en enige tijd duren om dit op te lossen.


    Sorry voor de problemen!

  • Dank je voor je verslag!

    We hebben een tweede, soortgelijke melding ontvangen, maar we hebben de bron van het probleem nog niet kunnen achterhalen.

    Aangezien er slechts 2 van de meer dan 1000 spelers dit gemeld hebben, zal het moeilijk zijn en enige tijd duren om dit op te lossen.


    Sorry voor de problemen!

    Geen sorry nodig. Ik ben veel te blij met de mensen die er hun tijd insteken om dit voor ons te maken

    Ter aanvulling, ook in Chrome ervaar ik inmiddels vertragingen. Niet zoals in Firefox, maar wel veel trager dan normaal.
    Op dit moment speel ik dan ook zonder LSSM, want dat is gewoon niet te doen.

    Er komt vanzelf weer een update en dan zien we wel of het probleem opgelost is ;-)