POI Clusteren

  • Voor de POI had ik een suggestie als je veel POI punten hebt en je plaats ze dan merk ik regelmatig een vertraging als ik ze aan het plaatsen ben.
    Verder als ik te ver uit zoem loopt mijn browser kaart/ tabblad vast of reageert echt super traag.
    Je kunt de POI nu al uitzetten alleen soms is dat best lastig om dan POI te plaatsen omdat je niet weet of die geplaatst is of je op die plek al een POI hebt.


    Het mooiste zal zijn als je kunt filteren op Type POI maar ook dat ze geclusterd worden en dat ze pas laden als ze in het beeld komen.


    Ben benieuwd of er meer zijn die dit ervaren en of dat het een suggestie is waar meer mensen op zitten te wachten.


    Groetjes,
    Kiek

  • Ik ervaar het zelfde probleem. Ik heb bijna 300 Brw-posten en dus ook duizenden POI's geplaatst.
    Als ik per ongeluk te ver uitzoom loopt ook mijn systeem vast.


    Dus het zou inderdaad fijn als daar een oplossing voor was.

  • Met de update van 13 mei is de nieuwe POI filter toegevoed.
    Deze nieuwe tool is nog 'work in progress' zoals in het nieuwsbericht en in de FB-aankondiging te lezen is.



    De ontwikkelaar is dus nog bezig met dit systeem en zal nieuwe en betere functies toevoegen.
    We zullen jullie voorlopige feedback aan ze meegeven.

  • Oke super dankjewel voor de reactie.


    Vandaar dat ik het ook aangaf na de aanpassing merk je dat als hij ze niet toont dat het heel heel veel sneller is.


    Maar er zijn dus wel oplossingen voor om het ook snel te laten werken als hij wel alles toont.
    Hoop dat ze er wat mee kunnen en willen doen om zelf het toevoegen van POI wat prettiger te maken.