AUR verzameling

  • Ik merk dat we met vele dezelde AUR gebruiken en deze massaal verwijderen en updaten bij nieuwe meldingen.
    Ik weet niet of het mogelijk is, maar zou het niet een idee zijn om net als de afbeeldingsverzamelingen een AUR verzameling te hebben.
    Dus dat je een pakket AUR kan kiezen en dat het spel die dan iedere keer voor je laat.
    Mij lijkt dat opslaan dan ook stukken minder voor de server.
    Want nu zijn er met mij vele spelers die volgens mij de AUR van michaelkraan gebruiken en voor iedereen is het individueel opgeslagen.
    Ook is het wanneer dit vanuit een verzameling komt dat mensen dit niet meer hoeven te updaten, want als de verzameling wordt bewerkt heb je meteen de nieuwste versie.


    Nogmaals ik weet niet of het technisch haalbaar is, maar het lijkt me wel een mooie toevoeging.
    En ik verwacht dat ze er in andere landen mogelijk ook wel iets aan hebben.

  • Ik gebruik die ook, maar ik maak ze zelf nog specifiek op mijn voertuigen. En je kan er nog extra regels toevoegen e.d.


    Het helemaal verwijderen is ook nergens voor nodig. Je selecteert bij het importeren alleen de nieuwe en klaar ben je.
    De nieuwste staan helemaal onderaan.

  • Ik weet hoe het importeren werkt. Daar ging mijn suggestie ook niet over, maar als een melding wordt aangepast verwijder je wel de oude.
    Met massaal verwijderen bedoel ik dus de oude die nu bijvoorbeeld door de voorlichter vervallen.
    Bij dit soort wijzigingen veranderen er namelijk wel een paar.


    Ik heb ook niet gezegt dat dit de enige functie moet worden. Voor de afbeeldingen zijn er ook meerdere mogelijkheden. Dus waarom zou je hier die mogelijkheid dan niet kunnen hebben. Ik denk dat de admins zelf ook wel kunnen bedenken dat mensen ook eigen dingen willen.


    Het is ook meer een extra functie er naast, die naar mijn mening handig kan zijn.

  • Oke, maar die paar meldingen verwijderen en opnieuw importeren kost toch niet veel moeite? Als je een paar meldingen importeert kost het ook niet veel van de server.
    Opgeslagen A&U kost ook geen server capacitieit. Het enige dat de server capaciteit kost is het laden bij de meldingen. En dat blijft.


    De vergelijking die je maakt met de foto's, kan niet bij A&U. Foto's kan je naast de verzameling ook bij een specifieke voertuig of bij een specifiek gebouw toepassen.
    A&U kan je niet ergens specifiek toepassen. Als je een verzameling in het spel toepast, kan je niet die verzameling specifiek aanpassen en later weer een update van de originele verzameling pakken. .


    De techniek achter A&U en foto's is dus totaal anders.

  • Het is maar een kleine moeite, maar het is makkelijk en voor micheal leek het me ook makkelijker. Hoeft hij ook niet steeds een nieuwe link te maken. en deze overal weer aan passen/toevoegen.


    Mij leek dat je handmatig ook nog altijd zou kunnen blijven werken.
    Nu is mijn kennis van PC's en Servers wat beperkt. Maar opgeslagen AUR kosten wel degelijk capaciteit van de server. Want waar moet die ze anders vandaan halen.


    En met mijn vergelijking doelde ik eigenlijk op dat je ook kan kiezen om de verzameling niet te gebruiken. Of andere dingen kon doen.


    Maar ik begrijp dus dat er niet veel mogelijkheden in zijn. Jammer. Denk dat vele dit anders wel handig zouden hebben gevonden.
    Maar goed. Het is zo dan.

  • Nu is mijn kennis van PC's en Servers wat beperkt. Maar opgeslagen AUR kosten wel degelijk capaciteit van de server. Want waar moet die ze anders vandaan halen.

    Opgeslagen A&U kost opslagcapaciteit. Dit is iets anders dan de capaciteit van de server om soepel te kunnen blijven spelen.

  • Dat weet ik. Ik heb ook nooit gezegt dat het gaat om de capaciteit om de servers soepel te laten lopen.
    Het woord capaciteit kan staan voor meerdere zaken. Een server heeft niet alleen rekenkracht, maar ook opslag capaciteit.


    Maar het punt is duidelijk. Het is dus niet mogelijk.
    Is goed! Wat mij betreft kan dit topic dan ook op de afkeurlijst.