Geen ME meldingen

  • Ik heb nu sinds een week ongeveer ME uitbreiding voltooid, maar ik krijg er geen meldingen voor. Volgens de lijst mogelijke incidenten kan ik ME meldingen gewoon krijgen, maar ik krijg ze nooit. De uitbreiding staat ook gewoon op beschikbaar..
    Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

  • Ik heb nu sinds een week ongeveer ME uitbreiding voltooid, maar ik krijg er geen meldingen voor. Volgens de lijst mogelijke incidenten kan ik ME meldingen gewoon krijgen, maar ik krijg ze nooit. De uitbreiding staat ook gewoon op beschikbaar..
    Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

    Ik ervaar precies hetzelfde probleem. Ook heb ik de uitbreiding Levende Have (Pol) en de uitbreiding Waterongevallen (Bw), maar voor beide krijg ik geen meldingen terwijl ze gewoon op beschikbaar staan

  • Als we gaan kijken naar het aantal mogelijke meldingen (ruim 500) waar steeds random een melding uit gekozen wordt, en de verhouding tussen brandweer en Politie, is de kans klein om een specifieke melding te krijgen. Het voorkomen van de ME meldingen is dus relatief zeldzaam. Wanneer we eventueel meerdere ME meldingen zullen toevoegen, zal deze de kans op een ME melding een stuk groter worden. We zijn overigens al bezig met het uitbreiden van de ME meldingen.


    Voor WO en Levende Have is er eenzelfde verklaring.

  • Als we gaan kijken naar het aantal mogelijke meldingen (ruim 500) waar steeds random een melding uit gekozen wordt, en de verhouding tussen brandweer en Politie, is de kans klein om een specifieke melding te krijgen. Het voorkomen van de ME meldingen is dus relatief zeldzaam. Wanneer we eventueel meerdere ME meldingen zullen toevoegen, zal deze de kans op een ME melding een stuk groter worden. We zijn overigens al bezig met het uitbreiden van de ME meldingen.


    Voor WO en Levende Have is er eenzelfde verklaring.

    Bedankt voor je antwoord, maar ik heb de ME en Levende Have uitbreidingen nog niet zo lang, maar bijvoorbeeld de WO uitbreiding al twee maanden en nog nooit een melding daarvoor gehad (Bij bijna dagelijks spelen). Is er misschien iets mis met de POI's?

  • als je zelf poi's aanmaakt, krijg je de meldingen sneller zelf. zo heb ik bij de uitbreiding vliegtuigbrandbestrijding zo'n 10 poi's, en krijg ik veel meer meldingen waar de afo/osc en crashtenders bij benodigd zijn dan zonder eigen poi's

  • Je hebt idd POI's nodig voor deze meldingen. Wanneer je de optie "Alleen eigen POI's gebruiken" uit hebt staan in de meldkamer zou het spel de openbare moeten gebruiken. En zoals Thijmen ook al aangeeft, eventueel extra POI's plaatsen zou kunnen helpen.
    Natuurlijk blijft het kans verhaal wel gelden.