[FMKS0141] Personeel met opleiding OVR en duiker tellen niet mee in aantal tp zijnde personen

  • Personeel met de ovr opleiding wordt niet meegeteld in het aantal tp zijnde personen in de bovenste balk bij een melding. Er zijn bij een melding van mij op dit moment 12 personen tp (4 met ovr), maar in de bovenste balk wordt 8 personen weergegeven. Dit is ook van invloed op de duur van een melding.


    Voorbeeld: Vorige week had ik een kleine melding waarbij hij maar 3 personen telde ipv de tp zijnde 8. Consequentie: de melding duurde 28 minuten.


    Over de melding van nu: inmiddels tel ik 32 personen, maar het overzichtje zegt 28.


    EDIT 14:43 UUR: Ik zie bij een andere melding dat dit ook geldt voor personeel met de duikersopleiding. Hier tel ik 40 personen ipv de weergegeven 24. De meldingen zelf lopen wel gewoon ondanks het niet kloppende aantal.

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Personeel met opleiding OVR en duiker tellen niet mee in aantal tp zijnde personen” naar “[FMKS0141] Personeel met opleiding OVR en duiker tellen niet mee in aantal tp zijnde personen”.