Varen met Voetveer

  • Dit komt omdat de meldingen op random plaatsen komen. Dit is door het gebruik van POI's bij enkele meldingen verholpen. Alleen kun je moeilijk voor ieder huis een POI gaan maken.
    Omdat het spel geen verschil ziet tussen land en water (technische oorzaak van kaart en gegevens) komt het helaas soms voor dat je een meldingen van een woningbrand, maar ook andere meldingen, krijgt op een vreemde locatie (bijv. op het water of op de snelweg). Hier is helaas niet veel aan te doen.
    Het is in ieder geval bekend. Maar voor nu kunnen we niks anders dan het accepteren.

  • Helaas komt het best regelmatig voor dat er voor de kust van Wemeldinge en Yerseke verschillende meldingen komen. Terweil dat op andere stukken niet zo is.


    Dat er niks te doen is aan de route snap ik niet. Naar Hulst wordt er toch ook door de tunnel gereden. Dat er soms nog de veerboot route genomen wordt kan. Maar omdat ik er regelmatig meldingen krijg zie ik er heel veel verschillende routes naar toe. De ene keer zoals op de afbelding (Yerseke - Tholen - Wemeldinge). de andere keer als helikopter rechtstreeks. Hier moet toch wat aan te doen zijn??

  • Het lijkt of ze steeds op dezelfde plek komen, maar net een iets afwijkende coördinaat(bijv. een verschuiving van 1mm) kan al een andere route veroorzaken. Dit is ook afhankelijk van de locatie van je voertuigen. Wanneer deze rijden vanaf een andere plek. krijgen ze mogelijk ook een andere route.
    De helikoptervlucht is een beveiliging van het spel, om zeer lange aanrijd tijden te voorkomen.
    Ook zijn de kaart en de route planner aparte lagen.
    Om hier dus iets aan te gaan doen gaat moeilijk worden.