ik weet niet of dit technisch haalbaar is maar ik denk dat het een meerwaarde zou zijn moesten bepaalde inzetten dynamisch gemaakt kunnen worden, dan denk ik maar aan een achtervolging waarbij de verdachte zich dus echt verplaatst waardoor je zelf meer moet denken dat je mischien beter een noodhulpeenheid vanaf een post in de andere richting stuurt zodat die de verdachte tegemoet rijd, op deze manier hebben ook de politie helicopters meer nut dan dat ze nu gewoon op het incident landen
Ik begrijp dat dit waarschijnlijk geen prioriteit is, maar ik denk wel dat het een extra dimensie aan het spel zou geven
Dynamische meldingen
-
-
Is volgens mij al ooit besproken, alleen kan het topic zo niet vinden.
Ik weet niet of het technisch mogelijk was, maar als dit zo zou zijn kost dit veel capaciteit van de servers.
Ik dacht me te herinneren dat het daarom ook was afgekeurd.Mocht het anders zijn, verbeter me dan. Ook als je eventueel het topic vind waar het in is gestuurd.
-
Met name bij de politie krijg je vaker inzetten die een achtervolging oid bevatten.
Zou het mogelijk zijn om dan ook echt een stuk te achtervolgen, zodat je niet op dezelfde meter eindigt met de melding als waar je begint?
Gewoon een random stuk langs de weg volgen ofzo? -
Hier was al een topic over: Dynamische melding
Is afgekeurd.Graag even zoeken voordat je een nieuwe suggestie opent.
-
Ik had gezocht op t een en ander, maar had deze over t hoofd gezien, excuus.