En de volgende tekening is ook klaar, deze is meer voor de Belgische spelers, maar moest erbij in het lijstje, de SIGNA
Voertuigenverzameling Sanbels
-
-
Heb je al eens overwogen om ook 2D te doen? of alleen 3D?
-
Heb je al eens overwogen om ook 2D te doen? of alleen 3D?
Eigenlijk niet nee. Ben met 3D begonnen, ben dat gewend en ben het ook niet zo gauw van plan 2D te doen eerlijkgezegd
-
Afgelopen tijd weer bezig geweest met een nieuwe, deze keer is dat de HA + ABH geworden
-
Afgelopen tijd weer gewerkt aan de volgende, in dit geval gekozen voor een voertuig dat uit mijn regio (17), Rotterdam-Rijnmond als TS-OR gebruikt wordt, daarbij wist ik zeker dat die erbij paste
-
En de volgende is ook af: het GGB voertuig
-
Deze vond ik zelf best interessant om te tekenen, maar hier is dan de volgende! De VW USAR
-
En de volgende, dit is het meest recente voertuig dat in de game gekomen is: De MICU!
-
En de volgende. de NH Onopvallend. In dit geval een Volkswagen Golf, met slicktop
-
En weer een politie dingetje, deze staat sinds begin vanmiddag al in de verzamelingen maar nu deel ik hem hier nog op het forum, de DB VOA
-
En de nieuwe is ook klaar, deze is gebaseerd op de nieuwe voertuigen in regio 15, Haaglanden (15-5041/15-6741/15-7141). De (soort) natuurbrandverkenners van die regio. Daarom is deze onder de DA-LA-NB komen te staan.
-
Het is weer even geleden, maar er is er weer 1 af! Het nieuwe sprinter model Ambulance van regio VRR (regio 17). Deze staat op de plek waar eerst mijn andere ambulance tekening stond, aangezien deze beter is, vooral de gele kleur. Op de 1 of andere manier is de grote versie een te groot bestand..
Edit: Deze is ook als Medium Care Ambulance toegevoegng
[Blockierte Grafik: https://www.ambumedia.nl/wp-content/uploads/2019/09/09128-2019-7000-1000px-ambulance.jpg]
Wat heb je een vette sprinter gemaakt. Ik vroeg me af of je tijd en zin hebt om hem te updaten naar een RAVU formaat, waarbij de kleine versie een slag groter is? Volgens mij zijn ook de zwaailichten tegenwoordig anders. Ik heb een foto toegevoegd.
Groetjes Yannick
-
Thnx! Echter is er vrij weinig verschil tussen de Rotterdamse en de Utrechtse ambulance, de Rotterdamse heeft wel luchthoorn en de Utrechtse niet, waardoor ik verder eigenlijk ook niet veel meerwaarde in zie om een nieuwe tekening, van dezelfde soort te maken. En elke afbeelding geef ik dezelfde grootte zodat het bij elkaar blijft passen
[Blockierte Grafik: https://www.ambumedia.nl/wp-content/uploads/2019/09/09128-2019-7000-1000px-ambulance.jpg]
Wat heb je een vette sprinter gemaakt. Ik vroeg me af of je tijd en zin hebt om hem te updaten naar een RAVU formaat, waarbij de kleine versie een slag groter is? Volgens mij zijn ook de zwaailichten tegenwoordig anders. Ik heb een foto toegevoegd.
Groetjes Yannick
-
Er is wat tijd overheen gegaan maar dan is die er ook eindelijk. Voor zover ik weet/meegekregen heb de enige in de soort die binnen NL (als reserve) in dienst is: De CT 4x4, gebaseerd op Groningen Eelde Airport
-