kosten kazernes brandweer (en politie)

  • Kan er geen oplossing komen voor de hoge kosten bij het bouwen van kazernes als je een trouwe speler bent?


    Als je een trouwe speler bent groei je en wil je ook blijven groeien maar dit wordt vertraagt door de stijgende kosten bij het bouwen van kazernes. i.p.v. de trouwe spelers te "belonen" worden deze "gestraft" omdat ze blijven verder spelen en hun regio's verder willen uitbouwen. Het moet ook allemaal niet voor niks zijn maar nu lopen de kosten toch wel heel hoog op als je bv. meer dan 50 brandweerposten bezit. Idem voor de politie.
    Nu speel ik maar om te spelen en verdien ik wel credits maar ik moet steeds langer wachten voor ik er iets mee kan doen en dat geeft ooit een omgekeerd effect want de fun van het verder uitbreiden en plannen gaat zo verloren.
    Als je je enkel concentreert op het medische heb je dat probleem niet, waarom kan dit niet bij onze brandweer- en politie?


    Ik heb nu bijna 70 brandweerposten en betaal me blauw om verder te willen groeien.

  • Ik ben het daar niet helemaal mee eens!!! Als "grote" speler krijg je ook veel inzetten en verdien je daardoor ook meer credits!! Daardoor blijft het ook makkelijk om brandweerposten te bouwen. Ik betaal nu 1,6 miljoen credits, voor mn volgende brandweerpost, (En voor meer dan 200 brw-posten is dat echt een schijntje), en als ik even doorspeel heb ik dat bijna dagelijks bij elkaar!!


    Het is natuurlijk wel de bedoeling dat het spel uitdagend blijft en je er wel wat voor moet doen en je niet alles bijna cadeau krijgt!!!

  • ja dat klopt maar ik vind dat je dan ook de ambu op de zelfde manier moet berekenen

    Heeft ermee te maken dat de "Ambulance uitbreiding" ook los t kopen is bij een een BRW post (100.000).
    Een losse ambulancepost kost dan weer 200.000 per stuk maar daar kun je meer voertuigen kwaijt en speciale voertuigen zoals OvD-G ezv.


    Daarom zo het raar zijn dat opeens een ambulancepost veel duurder wordt dan de "Ambulance uitbreiding" bij een BRW post.


    @Data dat klopt toch zoals ik dit uitleg?

  • Dat zou best eens kunnen, klikt als dat er logica achter zit.


    Ik weet alleen dat wij de Ambulancepost en de uitbreiding op de Brandweerkazerne hebben overgenomen zoals deze in Duitsland is.
    Dit is al enorm lang geleden gebeurd, dus ik weet niet wat de redenering daarachter precies was.
    Maar klinkt wel logisch, dus zou een verklaring kunnen zijn