Aantal politieauto's en ambulances per post en hoeveel meldingen kun je krijgen per post

  • hey..


    Kunnen jullie misschien een schema maken over hoeveel meldingen je kan krijgen per politiepost en hoeveel auto's je nodig hebt voor die posten.
    Dit geldt ook voor de ambulance.
    (Ik heb er al 1 van de brandweer maar van de politie en ambulance nog niet)

  • Hier al wel eens gekeken? Alle inzetten die jij kunt krijgen zijn groen gemarkeerd, als je op details klikt zie je benodigdheden en opbrengsten.
    https://www.meldkamerspel.com/einsaetze


    Over het algemeen geldt dat je zoveel inzetten krijgt als (het aantal gebouwen van het type waar je het meest van hebt)+1


    Dus bij 20 BRW, 10 POL en 15 Ambu krijg je 20+1= 21 inzetten maximaal.

  • Oh, zoiets dan?


    Ambulance:


    OVD-G vanaf 8 Posten
    MMT vanaf 10 Posten


    Politie:


    OVD-P Vanaf 5 Posten
    DHG Vanaf 1HB (volgens mij met uitbreiding Levende Have)
    ZULU vanaf 1 Politiehelikopterstandplaats
    ME Vanaf 1 HB (met ME-uitbreiding)

  • ja zoiets maar van met het aantal meldingen erbij als dat kan.

    Aantal meldingen? Dat je kunt krijgen? dat hangt af van de formule die ik eerder plaatste: X+1 Waarbij X het aantal gebouwen van 1 soort is, waarvan je er het meeste hebt. dit geldt voor alle soorten meldingen, dusb BRW/POL/AMBU.


    Hier al wel eens gekeken? Alle inzetten die jij kunt krijgen zijn groen gemarkeerd, als je op details klikt zie je benodigdheden en opbrengsten.
    https://www.meldkamerspel.com/einsaetze


    Over het algemeen geldt dat je in totaal zoveel inzetten krijgt als (het aantal gebouwen van het type waar je het meest van hebt)+1


    Dus bij 20 BRW, 10 POL en 15 Ambu krijg je 20+1= 21 inzetten maximaal.


    En alle voertuigen

    Die informatie heb je nu al, is een kwestie van omschrijven...



    Ambulance:
    1 Ambulancepost: Koop 1 of meerdere Ambulances
    ....
    8 Ambulanceposten: Koop ambulance en OVD-G
    ....
    10 Ambulanceposten Koop Standplaats MMT en MMT-voertuig of Helikopter



    Politie:
    1 Bureau: Koop 1 of meerder Noodhulp, soort maakt niet uit.
    ....
    5 Bureaus: Koop met je 5e Bureau gelijk een Hoofbureau en koop daar ten minste 1 OVD-P


    Optioneel:
    Vanaf 2 politiebureaus: Koop een Hoofdbureau, uitbreiding Levende Have en koop een of meerdere DHG (Hondengeleiders)
    Vanaf 3 politiebureaus: Koop een politiehelikopterstandplaats en een politiehelikopter
    Vanaf 4 politiebureaus: Koop een Hoofdbureau, uitbreiding ME en koop een Peleton ME (1xCommando, 3xFlexvoertuig)


  • @Data @Timo641 Iets voor het Blog dan misschien?

  • Dat er een bepaald aantal voertuigen nodig zijn per ambupost of politiebureau is dat volgens mij niet echt te doen. Omdat je meldingen ook afhankelijk zijn van je aantal posten. en als je meer brandweer posten hebt kun je ook meer dan 2 ambu meldingen krijgen ookal heb je maar 1 ambu post.
    Het aangegeven systeem is dus meer voor beginnende spelers die met brandweer beginnen. Wanneer iemand niet met brandweer begint kan het systeem dat op de blog staat dus ook niet kloppen.
    Het is dus meer bedoeld om aan te geven welke voertuigen je nodig hebt vanaf een bepaald aantal posten.
    Dus de eerder gegeven info van @MPR zou in principe al goed zijn naar mijn mening.
    Maar ik verwacht als er iets voor aangepast wordt dat dit nog even duurt door de examentijd.


    Dit is wat ik bedoel: